Anmeldt 8. juli 2016

hyggelig med fin beliggenhet. Barnemenyen burde forbedres. Burde kunne booke pakke uten middag. Noe slitt på forskjellige steder. Hyggelig mottakelse av resepsjonist som informerte om muligheter i området.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com
Takk, jense351
Anmeldt 7. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i 2 netter, men det blir med det. Det var gammelt og slitt, luktet vondt og gammelt. På ene rommet var sluken tett da vi skulle dusje om kvelden. Kunne ikke fikses før dagen etter. Maten var ok, uteområdet og beliggenheten var flott, men det veier ikke opp. Ellers styr unna dette hotellet til det evt har fått seg en total oppgradering. Totalt sett veldig skuffet.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, MkMyDay
FH_Billingehus, Hotellchef på First Hotel Billingehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2015

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme på Trip Advisor. Vi tar till oss av dina kommentarer och beklagar att du inte var helt nöjd med din vistelse.
Vi ser fram emot att vi kommer påbörja en mycket omfattande totalrenovering av hela hotellet under den närmaste tiden.

Vi hoppas snart få se er som våra gäster igen,
Hjärtligt välkomna tillbaka,

541 21 SKÖVDE
Sweden
T: +46 500 44 57 14

Anmeldt 10. juli 2015

Dette va første og siste overnatting på dette hotellet. Hele hotellet var slitt og sengene var vonde. Rommene hadde ikke ventilasjon og det luktet innestengt på hele hotellet. At noen kan anbefale dette hotellet i det hele tatt er over min forstand. Anbefales ikke!!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Kjell A
Anmeldt 11. juli 2014

Veldig hyggelig opphold, på Billingen. Fantastisk område med mengder av aktiviteter, for både barn og voksne. Betjeningen er veldig bra, selve hotellet er gammelt og slitt. Man fikk litt følelsen av å være tilbake på 80 tallet. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com
Takk, Tom-erik S
FH_Billingehus, Hotellchef på First Hotel Billingehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2014

Hej Tom-erik S,

Stort tack för den tid du tagit dig att kommentera om din vistelse.
Vi är glada över att få ta del av din vistelse hos oss.
Visst finns det fina och bra aktiviteter både på hotellet och i de vackra omgivningarna på Billingen för hela familjen.
Kul att höra att ni var nöjda och upplevde fin service av vår personal och att ni kommer tillbaka framöver!

Varmt välkomna igen!

Sweden
T: +46 500 44 57 14
F: +46 500 48 38 80

Anmeldt 29. juli 2012

gammelt slitt hotell som var dårlig vedlikeholt, fin utsikt i fra hotellet og grei servce i fra personalet. frokosten var bra og kjempefine turomeråder rundt hotellet for de som er intressert i det. badeannlegg rett ved siden av hotellet som var greit nok. var der i to døgn

Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, janfers