Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og rask innsjekking. Hotellet er noe slitt, men det var rent på rommet. God frokost og veldig fin utsikt til skibakken og omgivelsene fra frokostsalen. Hotellet har en Spa avdeling, men den ble ikke besøkt.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 989aagel
Anmeldt 31. juli 2016

Vi bodde på hotellet i tre dager. Det ble servert samme dårlige grillbuffet alle dager. Det var også dårlige muligheter for vegetarmiddag.
I området rundt hotellet er det spesielt supre treningsforhold med diverse løpetraseer.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com
Takk, thorb538
FH_Billingehus, Hotellchef på First Hotel Billingehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Hej,

Stort tack för din feedback om din vistelse hos oss.
Vi beklagar att du inte var nöjd med våran grillbuffé. Du får gärna återkomma till mig vad det var du inte uppskattade utav vår buffé med bl.a. de kalla rätterna, salladerna, pizza samt det varma från grillen så vi kan göra det bättre.

Välkommen tillbaka,

541 21 SKÖVDE
Sweden
T: +46 500 44 57 14

Anmeldt 8. juli 2016

hyggelig med fin beliggenhet. Barnemenyen burde forbedres. Burde kunne booke pakke uten middag. Noe slitt på forskjellige steder. Hyggelig mottakelse av resepsjonist som informerte om muligheter i området.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med FirstHotels.com
Takk, jense351
Anmeldt 7. august 2015 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i 2 netter, men det blir med det. Det var gammelt og slitt, luktet vondt og gammelt. På ene rommet var sluken tett da vi skulle dusje om kvelden. Kunne ikke fikses før dagen etter. Maten var ok, uteområdet og beliggenheten var flott, men det veier ikke opp. Ellers styr unna dette hotellet til det evt har fått seg en total oppgradering. Totalt sett veldig skuffet.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, MkMyDay
FH_Billingehus, Hotellchef på First Hotel Billingehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2015

Hej,

Tusen tack för ditt omdöme på Trip Advisor. Vi tar till oss av dina kommentarer och beklagar att du inte var helt nöjd med din vistelse.
Vi ser fram emot att vi kommer påbörja en mycket omfattande totalrenovering av hela hotellet under den närmaste tiden.

Vi hoppas snart få se er som våra gäster igen,
Hjärtligt välkomna tillbaka,

541 21 SKÖVDE
Sweden
T: +46 500 44 57 14

Anmeldt 10. juli 2015

Dette va første og siste overnatting på dette hotellet. Hele hotellet var slitt og sengene var vonde. Rommene hadde ikke ventilasjon og det luktet innestengt på hele hotellet. At noen kan anbefale dette hotellet i det hele tatt er over min forstand. Anbefales ikke!!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Kjell A