Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Flott og sentral hotell, god service fra resepsjonist, god middag og frokost som var inkludert i rompris, flotte og rene rom - med en liten overraskelse! Husk å reserver parkering om du skulle ha behov for det.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, eirikn0rway
Marcus E, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hej eirikn0rway,

Stor tack för dina positiva ord och din recension här på Tripadvisor!
Vi är väldigt glada över att ni hade en så bra vistelse och att vi lyckades överraska er.
Jag hoppas vi får möjlighet att önska er varmt välkomna tillbaka snart igen.

Med Vänlig Hälsningar
Marcus, Hotellchef

Anmeldt 6. november 2017

Vi var en liten gruppe på 6, som gjennom hotellets golfpakke overnattet 2 netter.
Fra vi ankom til vi sjekket ut hadde vi en praktfull service. Bra rom, for ikke å snakke om senga - super!
Kveldsmåltidet var av en slik karakter at det var overhodet ikke nødvendig å gå ut for å spise.Prima badstue med en liten relaxavdeling, hvor en kunne nye en kald øl.
Hotellet anbefales på det sterkeste - BRA!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 413joachimh
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2017

Hej Joachim H,

Tack för din att du tagit dig tid och delat med dig av din feedback här på Tripadvisor! Jag är väldigt glad över att ni hade en bra och avkopplande vistelse hos oss, jag hoppas att även ert golfspel också gick bra!

Tack för er rekommendation och jag hoppas att vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka igen för mer golf i framtiden!

Anmeldt 24. oktober 2017

Fint litet hotell, rene fine rom , god mat. Personalet var bare et stort smil.
Privat innelåst parkering (må bestilles)
Vi booket et Deluxe rom , som var stort og luftig ,med et stor og herlig dobbeltseng.
Kommer helt sikkert til å bestille de her hotellet ,neste gang vi er i Trollhettan
Bare å bestille

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, morten m

Hej morten m,

Stort tack för att du tagit dig tid och skrivit en så härlig recension om oss här på Tripadvisor! Det betyder väldigt mycket för oss att få höra vad våra gäster tycker och jag håller absolut med, boka parkering innan ankomst så vi kan garantera plats för er. Jag är väldigt stolt över personalen och jag tar vidare det du så dom också får ta del av dina fina ord.

Jag hoppas innerligt att vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka till Clarion Collection Hotell Kung Oscar inom kort!

Anmeldt 2. oktober 2017

Ett Hotell med god service, hyggelig betjening, god mat og beliggenhet midt i blinken for både business og fritid. Kort vei til Gøta kanal, universitet og restauranter med god mat. Gågaten ligger på baksiden av hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, toreo367
Åsa Clarion Col... H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Hej toreo367,

Tack snälla för att du tar dig tiden och skriver till oss! Underbart att du är så nöjd hos med din vistelse hos oss och det värmer våra service hjärtan.

Hoppas att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna åter!

Varma hälsningar,

Åsa

Anmeldt 31. juli 2017

Bodde en natt ifm reise fra Danmark til Norge. Hotellet bar preg av å være under oppussing, men rommet var fint og rent og maten god. Likte godt tilbudet om kveldsmat (varm mat) inkludert i prisen. Bodde med to små barn, lite minus at det ikke fantes noen aktivitet for dem.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Anne81_123
Åsa Clarion Col... H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Hej Anne81_123

Tack snälla för att du tar dig tid och skriver till oss, det sätter vi värde på.
Härligt att nu är nöjd med din vistelse hos oss och visst är det smidigt att Tonight's Special ingår.

Hoppas att ni hade en fin semester och att ni får en fin avslutning på sommaren.

Varmt välkommen åter!

Hälsar,