Climber24039990065
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Marcus E, General ManagerClarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. mai 2019
Hej Climber24039990065,

Tack för din recension här på Tripadvisor! Välkommen hem är precis den känslan vi vill att våra gäster ska känna och det är otroligt kul och läsa att det var precis så ni känt när ni checkade in hos oss, härligt! Vårt fantastiska city-läge gör precis som du skriver att många saker att göra i Trollhättan ligger väldigt nära hotellet och är en perfekt utgångspunkt för många utflykter.

NI är varmt välkomna tillbaka snart igen!

Med vänliga hälsningar,

0.0 km fra Clarion Collection Hotel Kung Oscar
        Frokost inkludert
        Se flere hoteller i Trollhättan
        Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Rent, ryddig og svært hyggelig og imøtekommende personale.
        Maten sto til forventningene og det var ikke noe problem for en glutenalergiker.
        Vi fikk rom etter ønske. Sengene var gode og putene var faste og det var nok av de i skapet på rommet.
        Omgivelsene bød på flere muligheter fo rekreasjon for enhver smak. Hit ønsker vi å komme tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
        Takk, landawang
        Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej landawang,

Stort tack för din recension här på Tripadvisor! Vilken härlig och positiv recension du skrivit, vi är jätteglada över att vi fått er vistelse att bli så bra som den blev och att ni trivdes så bra. Jag är också glad över att personalen tagit hand om er så bra, dom är guld värda i mina ögon och det märks när vi får se trevliga recensioner!

Vi hoppas att vi självklart får möjlighet att säga välkomna tillbaka till er snart igen här på Clarion Collection Hotel Kung Oscar!

Med vänliga hälsningar
        Marcus

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Flott og sentral hotell, god service fra resepsjonist, god middag og frokost som var inkludert i rompris, flotte og rene rom - med en liten overraskelse! Husk å reserver parkering om du skulle ha behov for det.

Dato for oppholdet: april 2018
        Takk, eirikn0rway
        Marcus E, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hej eirikn0rway,

Stor tack för dina positiva ord och din recension här på Tripadvisor!
        Vi är väldigt glada över att ni hade en så bra vistelse och att vi lyckades överraska er.
        Jag hoppas vi får möjlighet att önska er varmt välkomna tillbaka snart igen.

Med Vänlig Hälsningar
        Marcus, Hotellchef

Anmeldt 6. november 2017

Vi var en liten gruppe på 6, som gjennom hotellets golfpakke overnattet 2 netter.
        Fra vi ankom til vi sjekket ut hadde vi en praktfull service. Bra rom, for ikke å snakke om senga - super!
        Kveldsmåltidet var av en slik karakter at det var overhodet ikke nødvendig å gå ut for å spise.Prima badstue med en liten relaxavdeling, hvor en kunne nye en kald øl.
        Hotellet anbefales på det sterkeste - BRA!

Dato for oppholdet: september 2017
        Takk, 413joachimh
        Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2017

Hej Joachim H,

Tack för din att du tagit dig tid och delat med dig av din feedback här på Tripadvisor! Jag är väldigt glad över att ni hade en bra och avkopplande vistelse hos oss, jag hoppas att även ert golfspel också gick bra!

Tack för er rekommendation och jag hoppas att vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka igen för mer golf i framtiden!

Anmeldt 24. oktober 2017

Fint litet hotell, rene fine rom , god mat. Personalet var bare et stort smil.
        Privat innelåst parkering (må bestilles)
        Vi booket et Deluxe rom , som var stort og luftig ,med et stor og herlig dobbeltseng.
        Kommer helt sikkert til å bestille de her hotellet ,neste gang vi er i Trollhettan
        Bare å bestille😊

Dato for oppholdet: oktober 2017
        Takk, morten m

Hej morten m,

Stort tack för att du tagit dig tid och skrivit en så härlig recension om oss här på Tripadvisor! Det betyder väldigt mycket för oss att få höra vad våra gäster tycker och jag håller absolut med, boka parkering innan ankomst så vi kan garantera plats för er. Jag är väldigt stolt över personalen och jag tar vidare det du så dom också får ta del av dina fina ord.

Jag hoppas innerligt att vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka till Clarion Collection Hotell Kung Oscar inom kort!

Anmeldt 2. oktober 2017

Ett Hotell med god service, hyggelig betjening, god mat og beliggenhet midt i blinken for både business og fritid. Kort vei til Gøta kanal, universitet og restauranter med god mat. Gågaten ligger på baksiden av hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
        Takk, toreo367
        Åsa Clarion Col... H, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Hej toreo367,

Tack snälla för att du tar dig tiden och skriver till oss! Underbart att du är så nöjd hos med din vistelse hos oss och det värmer våra service hjärtan.

Hoppas att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna åter!

Varma hälsningar,

Åsa