TripadvisorUSD 112
Expedia.comUSD 112
Priceline
ClarionCollectionUSD 121
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Familien og jeg var på hotellet fra onsdag til lørdag. Hotellet er forholdsvis lite og koselig.Rommene var koselige med kanskje litt små bad,men fungerte helt fint. Det store plusset er at det var gratis frokost,kaker på ettermiddagen og middagsmåltid på kvelden fra kl 18-21. Maten var god og hadde alltid en suppe som var gluten- og laktosefri. I tillegg flere deilige salater med saus eller dressing og fisk/kjøtt m poteter.Alt var glutenfritt da vi car der. Men måtte spørre.Det var ikke dyrt der heller og rett ved hovedgaten.Eneste minus var at det ikke var aircondition på rommene,men fungerte bra med å ha vinduet oppe. De hadde glutenfritt brød når du spurte etter det. Fikk også eget smør. Maten ble utover uka merket med allergimerking. Vil gjerne komme tilbake. Med bil er slottet i Läckö flott og åpningen av slusene kl 15 i Trollhättan er også verdt å få med seg.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sissel B
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hej Sissel B,

Tack för din värmande ord om er vistelse hos oss och vi vill jättegärna hälsa er varmt välkomna tillbaka igen till oss! Vi försöker alltid se till att även de som är gluten eller laktos-intoleranta/känsliga ska få möjlighet att äta en riktigt god måltid hos oss så det är bara att säga till i förväg så löser vi det för er, riktigt kul att det blev så bra för er också.
Ja, det stämmer tyvärr att när det är så varmt ute så blir det varmt inne på rummen också då vi inte har någon air condition eller liknande installerat men vi försöker se på framtida alternativ för detta då vi märker att våra somrar nu blir varmare och varmare för varje år som går.

Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Anmeldt 10. juli 2019

Vi følte oss velkomne med det samme vi gikk inn døren. Fantastisk hyggelig betjening både i resepsjonen og restauranten. Dagens rett på kvelden når vi kom var veldig bra og frokosten byr på egenprodusert granola. Fantastisk god og vi kjøpte en pose, selv om den var dyr! Hyggelig med spasertur langs Göta kanal!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Ove K
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2019

Hej Ove K,

Kul och höra att ni hade en så fantastisk vistelse hos oss! Jag är väldigt glad över att ni fick den känslan som vi vill att alla våra gäster ska känna när dom kommer igenom våra dörrar. Jag tar och sprider vidare er feedback till resten av personalen så dom också får ta del av dina värmande ord.

Hoppas vi får hälsa er välkomna tillbaka snart igen!

Bästa hälsningar
Marcus, Hotel Manager

Anmeldt 29. april 2019

Fremragende blid, vennlig og imøtekommende service. Kjente meg velkommen og hjemme fra første stund. Hotellet er dessuten ganske sentralt i byen, et godt utgangspunkt for vandringer i byen og langs elven med besøk på Saab-museet.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Climber24039990065
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2019

Hej Climber24039990065,

Tack för din recension här på Tripadvisor! Välkommen hem är precis den känslan vi vill att våra gäster ska känna och det är otroligt kul och läsa att det var precis så ni känt när ni checkade in hos oss, härligt! Vårt fantastiska city-läge gör precis som du skriver att många saker att göra i Trollhättan ligger väldigt nära hotellet och är en perfekt utgångspunkt för många utflykter.

NI är varmt välkomna tillbaka snart igen!

Med vänliga hälsningar,
Marcus, Hotel Manager

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Rent, ryddig og svært hyggelig og imøtekommende personale.
Maten sto til forventningene og det var ikke noe problem for en glutenalergiker.
Vi fikk rom etter ønske. Sengene var gode og putene var faste og det var nok av de i skapet på rommet.
Omgivelsene bød på flere muligheter fo rekreasjon for enhver smak. Hit ønsker vi å komme tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, landawang
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej landawang,

Stort tack för din recension här på Tripadvisor! Vilken härlig och positiv recension du skrivit, vi är jätteglada över att vi fått er vistelse att bli så bra som den blev och att ni trivdes så bra. Jag är också glad över att personalen tagit hand om er så bra, dom är guld värda i mina ögon och det märks när vi får se trevliga recensioner!

Vi hoppas att vi självklart får möjlighet att säga välkomna tillbaka till er snart igen här på Clarion Collection Hotel Kung Oscar!

Med vänliga hälsningar
Marcus

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Flott og sentral hotell, god service fra resepsjonist, god middag og frokost som var inkludert i rompris, flotte og rene rom - med en liten overraskelse! Husk å reserver parkering om du skulle ha behov for det.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, eirikn0rway
Marcus E, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hej eirikn0rway,

Stor tack för dina positiva ord och din recension här på Tripadvisor!
Vi är väldigt glada över att ni hade en så bra vistelse och att vi lyckades överraska er.
Jag hoppas vi får möjlighet att önska er varmt välkomna tillbaka snart igen.

Med Vänlig Hälsningar
Marcus, Hotellchef