Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et sjarmerende hotell hvor vi koste oss skikkelig med julebord og underholdning. Maten var veldig nydelig, og sengene var himmelsk gode. Betjeningen koselig, og vi følte oss veldig velkomne. Hotellet ligger flott til ved kanalen i Kungelv, og er værd et besøk også om sommeren. Mange fine turmuligheter, og besøk på den gamle borgen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ingermp
Ulla N, Hotelldirektör på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Vi tackar för Ert besök såväl som för Ert fina omdöme om oss. Vi hoppas att snart igen få Er som våra gäster och hälsar Er som alltid lika varmt välkomna tillbaka till oss på Fars Hatt. God Jul och Gott Nytt År önskar Team Fars Hatt.

Anmeldt 27. august 2018

Gammelt og litt slitt hotell med sjarm. Kunne med fordel ha brukt noen kroner på enkelte ting,som dusjvegger så ikke hele badet blir bløtt.
Stor frokostbordet med ferske brød.
Litt lang gangavstand til sentrum.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Cabletech
Caroline G, Front Office Manager på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Tack Cabletech för ditt omdönme om oss på Fars Hatt,
Vi hoppas att vi snart igen får se dig som gäst hos oss.

Önskar dig en fin dag !

Caroline Grundberg

Hiotellchef

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende hotell fint beliggende ved kanalen og Bohuslän festning. Gratis parkering og mange plasser. Utendørs basseng. Gåavstand til Kungälvs historiske gater og sentrum. Veldig fin frokost i flotte, historiske lokaler. Hyggelig betjening. Lyse og fine rom. Veldig greit med kaffe, te og vann tilgjengelig hele dagen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Maria D
Caroline G, Front Office Manager på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Maria D!

Tack för ditt omdöme om oss på Fars Hatt.

Vad härligt att du hade en fin upplevelse hos oss, vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss !

Trevlig Dag

Caroline Grundberg

Hotellchef

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Her koste jeg og kjæresten min oss kjempe masse! Flott hotell meg flotte folk, så utrolig snille og hjelpsomme! Det er verdt ett besøk! Flott restaurant rommene var så utrolig fine, vi kommer til å dra hitt nokk en gang senere!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Andreas Breime P
Caroline G, Manager på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Stort tack för dina fina ord, vi ser fram emot att ta emot er och era vänner i framtiden!

Anmeldt 10. juli 2018

har bodd her ved flere anledninger ok rom og gratis parkering , trivelig utsikt til borgen , bra frokost , men middagen kunne vært bedre og billigere . Trivelige rom som har det meste . Ikke helt up to date men helt ok

geir fra norge

Romtips: mot borg elv
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Geir E

Hej Geir!

Stort tack för din feedback, vi tar till oss av detta. Varmt välkommen tillbaka!