“Kvinne”
Anmeldelse av Hotel Fars Hatt

Hotel Fars Hatt
Vurdert som nr. 9 av 51 Restauranter i Kungälv
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Et sjarmerende hotell hvor vi koste oss skikkelig med nydelig julebord og flott underholdning med allsang. Betjeningen var veldig hyggelige, så vi følte oss varmt velkomne. Vi sov meget godt i utrolig gode senger. Hotellet ligger ved kanalen, og det er fine turmuligheter der. Dette hotellet er et besøk værd hele året.

Takk, ingermp

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

På tur hjem til Oslo tok vi en overnatting i Kungselv. Bestilte rommet på nett og fikk det 400,- sv.kr billigere enn om vi hadde bestilt på hotellets hjemmeside. Vi spiste i restauranten på hotellet, god mat og et stort og godt dessert og kake bord.
Frokosten var bra med det meste man trenger og ønsker.
Rommet var på 20 m2 med badekar og dusj og dobbelseng
på 160 cm, men ingen aircondition. Rommet var tett og varmt og lufting medførte støy fra trafikk på brosteinen utenfor hotellet.

Takk, magnum44
Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Relativt rimelig hotell med enkle rom. God frokost og flott å sitte utenfor ved kanalen i solskinnet.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, FFlak
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Ligger fint ved Bohus festning. Rommene er gamle og litt gamle, men virker rene og greie. Fin terrasse og bra mat.

Området er veldig fint....

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 92lassej
Anmeldt 27. januar 2017 via mobile enheter

Vi bestilte to rom. Det ene var fult av hybelkaniner og flekker (småkliss) på gulvet. Det andre hadde tett sluk på badet, var veldig skittent og det stinket urin på badet. Fikk et nytt rom som var mye renere men grisete av noe orange/rødt på veggen på badet. Trist at et fint hotell har så vanvittig dårlige vaskere:/ grei middag. Fantastisk deilig dessert!!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Undrun

Reisende som så på Hotel Fars Hatt, så også på

Kungälv, Vastra Gotaland County

Har du vært i Hotel Fars Hatt? Del dine erfaringer!