Agoda.com
Expedia.comUSD 84
Priceline
eDreams
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Gammelt autentisk holdt familie hotell. Sjarmerende rom, nydelig bakhage der de dyrker bla urter,jordbær, og grønnsaker som agurk, tomater økologisk. God frokost i vakkert innredet frokost rom, med godt utvalg av økologiske produkter, kornblandinger osv. Kort gangavstand til sentrum.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, bolis65
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk koselig hotell og veldig hyggelig atmosfære og betjening.
Vi fikk et koselig rom med balkong og siden været var fint og godt og varmt satt vi ute til utpå kvelden.
Deilig frokost i ein flott bakhage neste morgen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, AnneMarieS602
Anmeldt 27. april 2019

Hotell Viking sentralt i Uddevalla er et helt enkelt hotell som har alt man trenger. I tillegg får man på kjøpet en koselig og personlig stil overalt og en fantastisk flott service. Frokostrommene, hagen, biblioteket og soverommene vitner om en stilsikker og personlig innredning. Ekteparet som driver stedet er perfekte verter, hyggelige og hjelpsomme uten å være påtrengende.
Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Erik M
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Koselig og lite hotell. Rent og ryddig. Mye inventar i gammel stil og mange detaljer. Frokostsalen var svært så koselig. Enkel frokost med økologisk mat.
Eneste lille negative var at det var litt lytt inn til rommene.
Fin pris til et fint sted.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, 115stineb
Anmeldt 30. juli 2016

Hotellet overrasket et vakkert eldre hus ca fem minutter spasertur fra sentrum Uddevalla og like ved jernbanen,nydelige rom med godt sengetøy og renholdet var upåklagelig. Det eneste jeg vil påpeke er at frokosten er som vanlig i Sverige servert med en stor pakke margarin på bordet, hvor gjestene står og smører på skivene sine hvor brødsmuler havner i pakken, ikke bra. Hvorfor ikke ha små pakker smør og margarin slik at gjestene kan velge. Jeg må også få nevne den fantastiske hagen. Hotellet anbefales, hyggelig vertskap.

Dato for oppholdet: juli 2016
5  Takk, Tormeister
Svar fra ledelsen:Besvart 1. august 2016

Tack för ett fint omdöme. Vi serverar gärna smör i små portioner, säg bara till så ordnar vi det.

Vänliga hälsningar Lena Grieves