“Västersalt kan anbefales på det varmeste”
Anmeldelse av Västersalt

Västersalt
Vurdert som nr. 18 av 101 Restauranter i Uddevalla
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag på Västersalt 2 ganger under vårt opphold i uke 26.
Bestilte Oxfilet med rotgrønnsaker, Torskerygg m bla stekte rødbeter mm og en pastarett.
Alt ble presentert meget delikat, og smakte utmerket.
Til lunsj bestilte vi en räkmacka. Overdådig og smakfull.
Rammen rundt måltidene kunne ikke vært bedre. Elegant innredning med utsikt over fjorden.
Kan anbefales på det varmeste!

Meget hyggelige priser, også på vinen.

Takk, KristineMali

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant med høy klasse på både mat, service og miljø! Delikat, stilfullt og romantisk, og med en herlig utsikt.

Takk, Kribato
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2019
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2019

Reisende som så på Västersalt, så også på

Uddevalla, Vastra Gotaland County

Har du vært i Västersalt? Del dine erfaringer!