Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 10. september 2018

,Har bodd her 3 ganger. Alltid fornøyd. Frokosten ikke noe å skryte av men rommene er store, bra TV og hyggelig personale. Dessuten er beliggenheten meget sentral. Utsikten er bra på de 4 øverste etasjene (6 - 9).

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Kai Henning M
Jeny M, Hotelldirektör på Best Western Hotel Carlia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hej Kai

Tack för det fina omdömet.
Ser framemot att ha er som gäst hos oss igen.
Ha en underbar vecka.

Anmeldt 20. august 2018

Fint rom med gammel stil, baderommet var stort og koselig, badekaret var fantastisk.Rommet var av stor størrelse og fungerte bra for en familie på fire. Frokosten var god, mye å velge mellom. Vi gleder oss til neste gang!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Halldór S

Hej Halldor

Jag ser att ni bodde i ett av våra Evert taube rum. Vad roligt och höra att ni tyckte om det. Alla våra Evert taube rum är unika då och är designade efter antingen en visa eller en Evert taube relaterad historia.

Ni är så välkomna att hälsa på oss någon mer gång, då kanske det blir Handelsman flink rummet =)

Vänliga hälsningar
Jény

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Hotellet har hyggelig betjening, hyggelig bar/restaurant og har beliggenhet svært sentralt i byen. Sliten bygning som sårt trenger oppussing. Godt renhold, men lukter gammelt. Romslig rom, men det var ikke mulig å åpne vinduet på rommet. Dette bør ordnes snarest, da det ville ha vært god valuta for pengene hvis dette var i orden.

Takk, 334brith
Anmeldt 13. august 2018

OK hotell, rent rom og hyggelig betjening. Bra frokost. Sentral beliggenhet. Eneste negative med vårt rom var at vinduet ikke lot seg åpne (så ut til være greit på andre rom). Det luktet dessuten «gammelt» i heisen. Bra nok til denne prisen.

Takk, 47yngve
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi syntest ikke oppholdet på Carlia var verdt pengene. Rommet var slitt, mørkt og det var ikke godt nok renhold. Vi hadde bestilt to ekstrasenger,men det ble veldig trangt. Det positive var en grei frokost og hyggelig resepsjonist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Silje V