TripadvisorUSD 118
Expedia.comUSD 118
Orbitz.comUSD 118
Anmeldt 28. oktober 2019

Vi er veldig fornøyde med Carlia,kommer stadig igjen.God parkering,greie rom som ikke er for små,gode senger .Frokosten er veldig bra, men det er litt trangt noen ganger.resturangen er helt topp,skikkelig god mat.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, ninaSandefjord_Norge
Anmeldt 11. august 2019

Et helt greit hotell, veldig bra frokost med godt utvalg. Ingen aircondition på rommet, litt gammeldags innredning. Vi fikk et stort rom til 3 stk, men ikke så gøy å være flere på rommet da det var vindu inne på rommet til baderommet, og ingen mulighet for å dekke dette til.

Takk, rtveit272844
Anmeldt 7. august 2019

Bra service, fint hotell og super pub. Hotellet ligger sentralt til med fine rom og gode senger.
Rask innsjekking og hyggelige mennesker i resepsjonen. Den engelske pub'en var en av de beste hotellpubene jeg har vært på med veldig godt utvalg og bra service og innredning. Vel verdt et besøk i seg selv.

Takk, bbogwa330908
Carlia H, Reception på Best Western Hotel Carlia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Hej!

Tack för era fina ord, det värmer o höra att ni trivdes så bra hos oss!
Puben är en av våra stoltheter, så att ni gillade den är vi lika glada över!

Alltid varmt välkomna tillbaka till oss!
Vänligen, Agnes
Hotell Carlia

Anmeldt 19. juli 2019

Sentralt ,rett ved handlegaten. Kort vei til restauranter,jernbane,buss og havn.
Muligheter for bowling ,billiard og shuffelboard på O'Learys rett i nærheten.
God frokost og hyggelig personale.Koselig bar. Parkering.

Takk, lpauls475367
Anmeldt 14. juni 2019

Ligger i sentrum, og rett ved butikker og utesteder. Hotellet har egen rimelig parkering.
Lett å komme til og fra med bil. Var der i 2 dager, men ser ut til at de ordner rom daglig så det holder seg rent fra dag til dag. Betjening var veldig hyggelig også.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Stay00678128232