“Min favoritt restaurant”
Anmeldelse av Soya

Soya
Vurdert som nr. 17 av 105 Restauranter i Uddevalla
Anmeldt 14. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk god asiatisk mat. Lekker buffe med alt godt til en rimelig pris. Alle asiatiske spesialiteter, sushi, salatbuffe, frukt og drikke inkludert. Besøker denne restauranten på vei fra Norge til Danmark og hver gang er det høydepunktet for oss. Anbefales sterkt.

Dato for besøk: juni 2023
2  Takk, monicai499

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Enkelt billig og godt spisested for lunsj.
Variert flere retter, kött, fisk och asiatisk på buffé.
Rent o snyggt, trevlig personal.
Fri parkering på Torp Köpsenter.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, S0l52
Anmeldt 23. mai 2017

Soya er blitt min favoritt. God variert assiatisk mat. Godt og smakrike retter, spis så mye du orker for en billig peng. Rent og snygt.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, S0l52
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Dette var en svært positiv overraskelse og et knallgodt måltid for hele familien. Buffeen hadde et rikt utvalg mat som passet til hele familien. Et par av rettene falt ikke helt i smak, men 90% var utsøkt og kan anbefales på det sterkeste. Har også sushi på buffeen og også den var god.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sindrecp
Anmeldt 21. februar 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2023

Reisende som så på Soya, så også på

Uddevalla, Vastra Gotaland County

Har du vært i Soya? Del dine erfaringer!