“God mat! ”

søn. 29.1.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 92 Restauranter i Falkenberg
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Absolutt et godt alternativ i Falkenberg. En Ok meny med kjøtt, fisk og pasta. Flott beliggenhet helt ned mot elven.

Takk, OdBjB
Harry H, Ägare på Harrys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tack så mycket för ditt fina betyg. Hoppas du kommer tillbaka till oss, så ska vi försöka bli ännu bättre och sikta på ännu högre betyg.

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Stedet var fint, mye folk, after work på fredag. Jeg var veldig fornøyd med maten. Serveringen/bestillingen tok til tider litt lang tid.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, Kifi2014
Harry H, Ägare på Harrys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Hej! Tack så mycket för ditt omdöme. Vi jobbar hela tiden för att servera så snabbt det är möjligt med bibehållen god mat.
Varmt välkommen tillbaka till Harrys.

Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Koselig atmosfære med "live music". Fin beliggenhet og utsikt mot kanalen. Uteservering på sommeren. God mat og kan anbefale husets øl! Hyggelige sofagrupper som man kan slappe av i etter måltidet.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Linn-Helen S
Anmeldt 18. august 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat. Godt lokale med utsikt over broen til gamlebyen! God service var det også! Anbefales til alle som liker enten en tur på restaurant eller pub

Dato for besøk: august 2016
Takk, Sasha S
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig betjening. Spiste fiskegryte mens laksen spratt i elva utenfor. Lå på hotellet en natt, gode senger og hyggelig betjening der også

Dato for besøk: august 2016
Takk, stuhoff

Reisende som så på Harrys, så også på

Har du vært i Harrys? Del dine erfaringer!