Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
eDreamsUSD 126
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Flott beliggende ved elven. Koselig liten rusletur fra sentrum. Stille og rolig område. Rent, nytt og pent. Hyggelig betjening, personlig service. Frokost med rykende varmt brød og et helt greit utvalg pålegg.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, OdBjB
Anmeldt 27. juli 2017

Flott beliggenhet ved havnen.Fine nye rom.og hyggelig vertskap.Nydelig frokost i et hyggelig miljø.Rent og pent overalt.Absolutt et fint hotell og ta inn på hvis turen går til Falkenberg.Imponert over hvor fint bygget er renovert.Godt med parkeringsplasser i tilknytning til hotellet

Romtips: Alle rom er forskjellige,men det er nok bra overalt
Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Tore262
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Fint hotell, sentralt, fine store rom og et meget hyggelig vertskap. Frokosten var velsmakende og mye og velge i. Fruen på hotellet gikk rundt blant gjestene og fortalte om hva hun selv hadde laget av mat og drikke til frokosten. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Grethe N
Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Et veldig hyggelig og flott familiedrevet hotell! Unikt interiør og fine detaljer. Gode senger. Enkel men god frokost. Vakker hage med mange hyggelige sittegrupper. Vertskapet var imøtekommende og serviceminded. Sentral og hyggelig beliggenhet rett ved elven. Vi kommer gjerne tilbake og kan anbefale hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, RitaEnersen
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Et veldig estetisk vakkert hotell. Nydelig renovering. Mange fine detaljer. Litt lite praktiske rom. Ikke bord å sitte rundt for å ta seg en kaffe. Mer vekt på det estetiske, enn det praktiske. Spesielt merkbart når vi reiser med barn. Men, personalet er serviceminded og blide. Absolutt verdt et besøk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, pimpmyridr