Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Expedia.comUSD 166
Anmeldt 9. desember 2017

Greit hotell i utgangspunktet med bra frokost, tilgang på kaffe og gratis internett.

Men, det feiler på det viktigste, stillhet så man får sove. Fikk et rom i tredje etasje, det var mye støy på rommet fra både ventilasjonsanlegget og fra en nattklubb eller noe liknende i første etasje. Jeg kommer til å velge et annet hotell neste gang jeg er i Falkenberg.

Romtips: Usikker på om det finnes bra rom, det er en nattklubb i første etasje.
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Shipmate78
Anmeldt 26. november 2017

Trivelig hotell med hyggelige folk. God mat i restaurangen. Fin atmosfære. Sentralt i byen uten for mye støy. Jeg vil fremheve avdelingen i kjelleren som inneholdt et treningsrom og relax-avdeling med en tørr- og en dampbadstu. Fint å slappe av etter en travel dag.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, kurtlaa
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise og booket en natt på Grand Hotel. Hotellet ligger sentralt plassert ved elven midt i Falkenberg. Romslige og lyse rom med en god seng. Hotellet har gratis parkering i bakgården.
Restaurant Harrys ligger i samme lokale og serverer mat til sent på kveld

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, svanhildf
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Forholdsvis overpriset hotel med tanke på standarden; oppleves gammelt/slitent og litt utdatert.

Frokost fra kl 6 til 9 er for tidlig avslutning etter min smak, burde vært 10.

Sengen var dog ganske behagelig

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 965arildr
Anmeldt 5. august 2014

Greit hotell å overnatte på. Hadde flott utsikt til elven som gikk rett forbi. Litt vanskelig å finne fram. Rommet var nyoppusset, og rullestolvennlig. Hotellet drev med en del oppussing. Et gammelt og slitt hotell. Spisesalen hadde slitte tepper på gulvene. Maten var god, og servicen var grei.

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, Susanne C