“Strålende service og nydelig mat!”
Anmeldelse av Hygge

Hygge
Bestill bord
fre. 7.10.
20:00
Vurdert som nr. 11 av 191 Restauranter i Halmstad
Anmeldt 31. august 2021

Vi bodde helgen på Tylösand Hotell og valgte på søndagen å ta brunch på Hygge før vi skulle reise hjem. De ble en svært hyggelig og overaskende god opplevelse. Vi delte en Skagenrøre til forrett - og den var en av de beste jeg har smakt. Siden tok vi hver vår Galette - posjonen var stor og smaken større - helt nydelig. Jeg hadde bestemt meg for Crepes til dessert, men fant ut at jeg ble alt for mett til å klare dette. Kjøkkenet derimot mente jeg bare måtte smake på denne og de kom ut med en smaksprøve på to ulike varianter!! For en smaksbombe!!! Det er det beste jeg har smakt. Anbefaler alle som er i Tylösand eller i nærheten om å besøke dette spisestedet. Servicen var helt på topp - vi kommer tilbake. Jeg kjører gjerne mange mil for å få denne smaksopplevelsen en gang til. Tusen takk for oss <3

Takk, AnneLiseSundbye

Anmeldt 5. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 27. august 2021

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Hygge, så også på

Har du vært i Hygge? Del dine erfaringer!