Agoda.com
HurbUSD 168
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk det minste dobbeltrommet vi har sett og med en seng som var ca 125 cm bred.
Dette er et enkelt enkeltrom, som selges som dobbeltrom.

Grei betjening på hotellet, trist mat i restauranten, men gode priser.

Anbefaler deg å prøve et av de andre hotellene i nærheten.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Unik58
Ulrika D, Hotelldirektör på Best Western Plus Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

God morgon Unn. hoppas att allt är fint med dig denna onsdag i augusti månad. Ledsamt att läsa din recension kopplat till er vistelse här hos oss. Jag sökte ditt namn i våra system för att finna ut vilket rum ni blivit tilldelat, finner dock inte ut när ni bodde hos oss. Kanske var det bokat i ett annat namn, om "ja" vilket? Våra double small har sängar med måttet 140 cm och uppåt. Vi har inga 125 cm sängar, men självklart kan de upplevas smalt oavsett. Sa ni till direkt att ni inte var nöjda med rummet så att vi fick chansen att åtgärda problemet på plats?

Ni besökte vår goda granne och samarbetspartner, restaurang STATIONSGATAN44 Mat & Bar, vad var det ni saknade på menyn eftersom ni upplevde menyn trist?

Självklart vill vi att ni ska få en annan bild av vår verksamhet än den ni nu lämnat oss med. Toppen om du vill kontakta mig på min mejl ulrika@grandhotel.nu så kan vi föra konversationen vidare.

Ser fram emot att höra från dig hälsar Ulrika Drakenberg/Hotelldirektör

Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise og skulle bare sove noen timer før vi reiste videre. Hotellet har en nydelig restaurant med god frokost. Rommet vårt var trivelig med gode senger. Vi kommer gjerne tilbake.
Det eneste vi var litt påpasselige med var at ikke datteren vår lekte i vinduskarmene. Vinduene har ingen barnesikring og åpnes svært enkelt.
Ellers helt topp.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Kslettnes
Ulrika D, Hotelldirektör på Best Western Plus Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

God morgon. Vilken superhärlig start på denna onsdag, alltid glädjande med så positiva gästrecensioner. Självklart önskar jag er varmt välkommen åter närhelst ni har vägarna till Halmstad. Tills dess, skapa er härliga sommardagar. Soliga hälsningar från Halmstad, Ulrika Drakenberg/Hotelldirektör

Anmeldt 28. januar 2018

Veldig fornøyd med dette hotellet . Meget god service, fine rom,gode senger, rent og pent samt god frokost.
Vi hadde med hund, de hadde satt frem godis pose, tepper og matskål til vår hund. Samt forklaring på hvor det var fint å gå tur for å lufte hunden.

Her kommer vi tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, V6028MAmonikas
Stefan G, Front Office Manager på Best Western Plus Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Hej Monika,
Tack för dina fina ord, vi gillar att "lyxar" till det för våra trogna fyrbenta vänner.
Hjärtligt Välkommen tillbaka till oss på Grand Hotel

Med Vänliga häslningar
GrandFamiljen

Anmeldt 3. januar 2018

Best Western Plus Grand Hotel ligger meget sentralt plassert i Halmstad, like ved jernbanestasjonen. Rommet er helt greit med de fasiliteter som er nødvendige. Sengen er helt grei og jeg sover godt. Alt fungerer som det skal på rommet og badet. Internettet er helt greit.

Resepsjonisten påsto at hun hadde oppgradert meg fra et vanlig dobbeltrom til en større. Hvis så var tilfelle, vil jeg mene at et vanlig dobbeltrom må være svært lite. Det rommet jeg fikk var av ganske beskjeden størrelse.

Restauranten er relativt grei. Betjeningen er bare sånn passe oppmerksomme i forhold til gjestene, men både mat og drikke kommer etter hvert. Noe av forklaringen var nok at det var helt fullt i restauranten. Det andre ølglasset kom riktignok etter at jeg var ferdig med å spise. Maten var grei og ble servert i en passe stor porsjon. Hovedretten hadde nok stått en stund på kjøkkenet før den kom ut til meg, slik at å si at den var glovarm, vil være en betydelig overdrivelse. Litt ut i måltidet kom det også pommes frittes. De var varme og ble en fin berikelse av måltidet. Jeg var der en kveld hvor det egentlig var julebord, slik at menyen for andre gjester var noe innskrenket, men det gjorde ingenting så lenge det jeg fikk var bra.

Frokosten er bra. Godt utvalg av både mat og drikke.

Dette hotellet har ingen egen parkering. Du henvises til gateparkering. Det fungerte greit for min del. Det var parkeringsplasser på flere sider av hotellet og de var gratis mellom kl. 18:00 og 09:00 dagen etter. Det var nok for meg. Det var heller ikke vanskelig å finne parkering. Det var rikelig med plasser rett ved siden av hotellet, slik at spaserturen bare var på noen korte meter.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, perarnes2013

Hej Bengt Arne,
Tack för du tog dig tid att skriva till oss, vi uppskattar verkligen detta.
Vi strävar alltid att bli bättre och att få en gäst att känna sig välkommen

Hjärtligt Välkommen tillbaka till oss på Grand Hotel

Ha en fortsatt trevlig dag!

Varma Hälsningar
GrandFamiljen

Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Jeg bodde her i tre netter. Veldig fint rom, og selv om badet var lite var det lekkert innredet. Trivelig personale og bra restaurant med spennende meny. Greit utvalg i baren også med flere lokale bryggerier representert. Fin lokasjon rett ved jernbanestasjonen.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 855_smunds