Expedia.comUSD 152
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 7. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ciara M, Chef på Scandic Hallandia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Anmeldt 25. juli 2017

Meget bra hotell, bra frokost og meget bra middag /Bufeet. Hyggelig velkomst i resepsjonen. Parkeringsplass som er lukket mot betaling. Sentral beliggenhet. En liten uterestaurant.Skal du kose deg i Halmstad så velg dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Karsten H
Therese S, Front Office Manager på Scandic Hallandia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Stort tack för dina fina ord om oss!
Välkomna tillbaka.
Med vänliga hälsningar, Therese Söderström, Hotellchef Scandic Hallandia

Anmeldt 3. oktober 2016

Vi var ett par på besøk i Halmstad. Hotellet ble bestilt ut fra beliggenhet nærme sentrum.
Dette stemte og det var greit på en lørdag ettermiddag å parkere bil på en gratis parkering til søndag. Hyggelig betjening og en bra frokost. Spa delen ble det dessverre ingen tid til å besøke. Kommer nok tilbake hvis en skal til Halmstad igjen.

Romtips: Få rom litt høyere pga trafikk
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 253knuth
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Hejsan Knut!

Tack för ditt fina omdöme.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss och Halmstad!

Med vänlig hälsning,
Pauline, TF Hotellchef

Anmeldt 30. juli 2016

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
PaulineUddmark, Chef på Scandic Hallandia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Anmeldt 17. november 2015

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Therese S, Front Office Manager på Scandic Hallandia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2015