Elisabeth W
Anmeldelse av Hotel Tylosand
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2022
Romtips: Sikre seg mer enn en overnatting - det er så mye å se på og oppleve Husk å booke bord for middag
kr 1 027
8.1 km fra Hotel Tylosand
Romservice
Se flere hoteller i Halmstad
Anmeldt 30. juni 2023

Flott design, god kvalitet og god mat. Perfekt for voksne som liker å bo godt ved stranden.
Fine rom, og svært gode senger, men dårlige puter. Selv Deluxe rommene er overraskende dårlig utstyrt mht extras. For eksempel finnes hverken vanity-set eller bodylotion på badet. Små og lite håndklær. Deilig frokost, og god mat på restaurantene. Et minus at du må kjøpe konsertbilletter for å kunne spise på enkelte av dem sommerstid.

Romtips: Ta deg tid til å nyte alle hotellets fasiliteter, inklusive kunstsamling.
Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, MarkarterS
Anmeldt 9. august 2022 via mobile enheter

Veldig god service, flotte suiter og god mat. Suitene har to soverom med stue og kjøkken. Enestående utsikt. Anbefales på det varmeste. Spisestedene blir ofte fullbooket om sommeren så de bør en reservere på forhånd. SPA avdelingen har veldig gode/dyktige behandlere

Dato for oppholdet: august 2022
Takk, Erland B
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Jeg har mistet beinet mitt.Vi bestilte me ledsager Når vi kom inn så viste ikke han som stod i døren hva det var….trist ikke et sted og sette seg ……håper at ingen hos dere blir handikapet …….Der har dere en lang vei å gå……….hilsen Mette og Thor Granli

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 745metteg
Anmeldt 30. oktober 2021 via mobile enheter

Har sett på dette hotellet lenge og gleden var stor når vi kunne ta oss en tur.

Hotellet er gammelt og slitt. Det var en stygg lukt i dusjen og ingen hadde tatt seg bryet med å skifte slangen mellom dusjen og dusjhodet og det var mugg på flisene. Sengene er helt utslitte. Alt i alt overhode ikke verdt prisen.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Maria H
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

4.gang jeg besøker hotellet. Elsker beliggenheten, stemningen, maten og spa’en. Vi var to veninner denne helgen og koste oss veldig. Litt slitsomt med piano under middagen. Det kunne godt ha ventet til etterpå.
Jeg kommer helt sikkert tilbake - med venner, kolleger eller familien.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Kifisch