Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Vio.com
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg er veldig fornøyd med mitt opphold her. Det eneste som er noe å klage på er prisene på å bade. Det er utrolig dyrt å bade men ellers så var alt bra. Den gratis Wifi er utrolig bra og sengene er fantastisk gode. Frokosten var variert og god. Jeg anbefaler å dra hit.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Johanne F
Torhild M, Guest Relation Manager på Varbergs Kusthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Hej Johanne,

Hjärtligt tack för ditt besök och vänliga omdöme, vi känner oss glada och stolta över ditt fina betyg.

Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 11. august 2018

Hotellet har flott beliggenhet rett ved en fin strand. Rommet vårt var stort, pent innredet, rent og pent, flott utsikt mot havet. Deilige senger. Vi kjøpte lunsj i bistroen den dagen vi kom og maten var ikke verdt pengene. Jeg kjøpte en såkalt luksusvegan macka. Det bestod av to skiver, seigt surdeigsbrød med litt salat, 5 biter med lettstekt paprika, 2 hvitløkbåter og noen biter fennikel. Pris 169.-!!!! Min mann kjøpte smørbrød med skagerøre. Den var helt ok, men heller ikke mer.Spiste ikke middag på hotellet, så på tripadvicer at flere klaget på grillbuffeen. Frokosten var bra.

Romtips: Bestill rom med havsutsikt
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 598mettej
Torhild M, Guest Relation Manager på Varbergs Kusthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hej Mette,

Stort tack för ditt besök och recension, det är så värdefullt för oss.

Vi är glada för ditt fina beröm men beklagar att vi inte har levt upp till förväntningarna. Vi tar med oss dina synpunkter i vår alltid pågående utveckling och hoppas vi får glädjen att välkomna er igen.

Anmeldt 6. august 2018

Hadde et helt fint opphold, men innholdet stod ikke i stil til prisen, og grillbuffeen var ikke verd pengene. Rommet minnet mer om et sykehusrom enn et trivelig hotellrom. Kanskje på grunn av at vi ble plassert langt vekke fra hotellet og med vinduer ut mot?? Mørkt å trist

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Lise K

Hej Lise,

Stort tack för ditt besök och viktiga recension, det är så värdefullt för oss.
Vi är glada över att ni hade en fin vistelse men naturligtvis ledsna över att ni inte tyckte det var värt priset.

Vi tar med oss dina synpunkter i vår alltid pågående utveckling och hälsar dig välkommen tillbaka!

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk spa-hotell i flotte omgivelser. Hyggelig atmosfære og omgivelser. Litt myk seng, men ellers bra rom. Veldig bra frokost med bra utvalg og gode råvarer. Spa-avdelingen er verdt et besøk. Sommermenyen i restauranten var ikke stor, men bra. Anbefaler dette stedet og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, YngveA

Hej Yngve,

Hjärtligt tack för ditt besök och härliga recension - så glada vi känner oss för ditt fina beröm.
Nöjda gäster är det finaste kvittot vi kan få och vi ser fram emot ett besök av dig igen så kom snart tillbaka!

Med vänliga hälsningar

Anmeldt 26. juli 2018

En fantastisk beliggenhet ved havet - en herlig kystpromenade inn til Varberg sentrum - som er en koselig typisk svensk kystperle. Vanskelige parkeringsforhold. Dessverre er servicen dårlig - resepsjonen er "lite smidig" - det tar lang tid, og systemet virker lite fleksibelt. Hjerteligheten ved ankomst mangler fullstendig, men det skal sies at de yngste gjør en hederlig innsats. Stort rom som manglet det meste - ikke minibar, ikke kaffe... Badet var bra. Restauranten var ikke ryddet, smal meny, sen servering, men da den kom møtte vi en super blid ung og dyktig servitør. Dessverre forsvant hun... Maten var rikelig og god, men dyr. Hotellet har egen SPA - det kunne synes som om det fikk all oppmerksomhet.

Romtips: velg et rom med havsutsikt
Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Gunnar H
Torhild M, Guest Relation Manager på Varbergs Kusthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Hej Gunnar,

Stort tack för din recension, våra gästers synpunkter är viktiga för oss.

Visst är vårt läge fantastiskt men det betyder ju inte lika mycket när man inte känner sig välkommen. Vi känner oss inte stolta över din beskrivning och vi bugar djupt - servicen är A&O och vi ber verkligen om ursäkt. Vi tar med oss ditt omdöme i vår alltid pågående utveckling och så hoppas vi att vi ska återfå förtroendet för ett nytt besök någon gång.