Travelocity
Agoda.com
Priceline
CheapTickets
Anmeldt 21. februar 2018

helt etter mitt ønske, sover godt og spiser godt og møter gode smil og begavet oppmerksomhet hos personalet. Huset gar karakter, personlighet, er spennende uten å være prangende eller pompøst. Dessuten ligger det sentralt.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, haakenstad63
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Min mann og jeg kom ganske sent, og hadde derfor fått info fra verten ang. vårt opphold. Det stod klar for kaffe og te ved inngangen når vi kom. En stor tavle hang på veggen i resepsjonen, hvor det var endel info vi kunne ta nytte av. Vi kom oss opp en knirkete og kronglete trapp med bagene våre. Hotellrommet var verdens koseligste. Med himmelseng og blomstrete sengetøy. På badet hang de tykkeste og mykeste håndklærne i hele Sverige. Det var lokalprodusert såper på badet som også ble solgt i resepsjonen. Bakhagen åpnet seg med lykter og lys og mange koselige småborder vi kunne sette oss på. Med urter i diverse blomsterpotter føltes dette nesten som hjemme. Til frokost ble det servert økologisk mat. Det var ikke masse alternativ på frokosten, men det gjorde ingenting for frokostsalen var så flott at det gjorde at maten smakte fantastisk. Alle bordene var dekket med bare forskjellige kopper og tallerkner. Virkelig sjarmerende. Siden vi bare skulle være der en natt, var utsjekking neste. Og i resepsjonen ble vi stående å snakke lenge og vel med en veldig hyggelig vert. Vi følte virkelig at vi var hjemme, og dette er definitivt en plass vi kunne tenke oss og besøke igjen. Kan absolutt anbefales, og bør virkelig oppleves.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, j0nne0
Anmeldt 3. juni 2017

Okens B & B, midt i hjertet av Varberg byr på mye mer en du kan nå å få med deg på et kort besøk. Nydelig innretning av hus, gjennomført stil, flotte værelser med stemning, fremragende økologisk mat. Men først og fremst må vertskapet berømmes. Kort og godt: Velg Okens B & B neste gang du er i Varberg.

Romtips: Det finnes helt stille værelser som vender bort fra hovegaten. .
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, haakenstad63
Anmeldt 3. april 2017

Anbefales til alle som skal til Varberg Hotelet tligger midt i sentrum. Det har en veldig hyggelig betjening som var på plass hele dagen. Det var meget god frokost og en meget fint frokostrom. Kort vei til severdigheter

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, bj_rnarildd
Anmeldt 30. juli 2016

Takke for ett kjempe flott opphold :)
Supert personale og veldig hod frokost , eneste negative var veldig lytt mellom rommene.
Og skulle gjerene vore en litt tykkere gardin ved vinduet :)
Litt kjedelig når andre gjester ser rett inn på rommet :/
Men foruten om det va det en veldig flott plass

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, rebekkab723