“Fantastisk matopplevelse!”

tir. 7.2.
20:00
Vurdert som nr. 32 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restaurant av venner. Vi ble veldig fornøyd. Hyggelig atmosfære, bra service og fantastisk god mat! Vi spiste chevre til forrett, oxfillet med trøffelmos og Creme brulee. Alt med terningkast 6!

Takk, rila68

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Helt tilfeldig gikk vi på denne restauranten. Vanligvis sjekker vi tripadvisor først. Så vi ble gledelig overrasket over at den var på ca 20 plass over beste restauranter i Gøteborg. Den innfridde virkelig. Maten var helt fortreffelig og servicen var plettfri. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, FrostieTromso_Norway
Anmeldt 21. november 2017 via mobile enheter

Hadde reservert bord lørdag 17 nov.
Vi var 6 personer. Ble tatt godt imot av personalet. Første inntrykk av restauranten gjorde meg litt skeptisk, da den er enkel og litt kafe aktig.
Den gode servicen gjorde at vi fort glemte det første inntrykket.
Vi bestilte forskjellige forretter og middager. Alt veldig godt og pent anrettet.
Faktisk så bra at vi var veldig positivt overrasket. Både over smaker å presentasjon. Alle retter er rimelig priset
Skal garantert tilbake. Anbefales

Dato for besøk: november 2017
Takk, borrebever
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

God mat og drikke. Ikke noe fancy retter, men det smakte. Prisene var ganske akseptable. Ville spist der igjen :)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 172mariusr
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Vi dro dit for å spise middag og tok noen drinker. Maten var veldig god og det smakte godt. Middagen kunne kanskje vært lagd litt mere spennende når det kommer til hvordan retten så ut. Vi spiste Humm Biff rydeberg. God Cider har de der også. Alt i alt ganske fornøyd.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, siljeangelicas

Reisende som så på Humm Bar & Bistro, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Humm Bar & Bistro? Del dine erfaringer!