“Fantastisk ”

lør. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 1 455 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

En liten middag ute ble faktisk en fantastisk opplevelse , muligens ikke gourmet , men fantastiske gode smaker . Nydelige og smakfulle 3 retter , til en pris about 400, svenske anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, johnnyj64

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste tre retter og alle rettene var over all forventning. Effektiv og hyggelig servitører. Alt i alt en
perfekt matopplevelse. Mmuh

Takk, Familie1232014
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restaurant av venner. Vi ble veldig fornøyd. Hyggelig atmosfære, bra service og fantastisk god mat! Vi spiste chevre til forrett, oxfillet med trøffelmos og Creme brulee. Alt med terningkast 6!

Takk, rila68
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Helt tilfeldig gikk vi på denne restauranten. Vanligvis sjekker vi tripadvisor først. Så vi ble gledelig overrasket over at den var på ca 20 plass over beste restauranter i Gøteborg. Den innfridde virkelig. Maten var helt fortreffelig og servicen var plettfri. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, FrostieTromso_Norway
Anmeldt 21. november 2017 via mobile enheter

Hadde reservert bord lørdag 17 nov.
Vi var 6 personer. Ble tatt godt imot av personalet. Første inntrykk av restauranten gjorde meg litt skeptisk, da den er enkel og litt kafe aktig.
Den gode servicen gjorde at vi fort glemte det første inntrykket.
Vi bestilte forskjellige forretter og middager. Alt veldig godt og pent anrettet.
Faktisk så bra at vi var veldig positivt overrasket. Både over smaker å presentasjon. Alle retter er rimelig priset
Skal garantert tilbake. Anbefales

Dato for besøk: november 2017
Takk, borrebever

Reisende som så på Humm Bar & Bistro, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Humm Bar & Bistro? Del dine erfaringer!