“God mat, enda bedre service ”

Taco Bar Goteborg Kompassen
Vurdert som nr. 40 av 65 Smått og godt i Göteborg
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, men ikke veldig annerledes enn tilsvarende steder av god kvalitet. Den kom imidlertid veldig raskt, noe som er et stort pluss. Det beste er nok servicen, den er både vennlig, avslappet og samtidig profesjonell. Sammen med en hyggelig atmosfære gjør dette Taco Bar til et trivelig sted å spise. Tips: Ikke gå glipp av deres homemade soda!

Takk, sten_annerud

Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Mannen min og jeg tusla rundt i sentrum for å finne et ok sted til en liten matbit en lørdag kveld. Vi var ikke ute etter full middag, men heller ikke noe ønske om en pølse på pressbyrån.
Vi kom tilfeldigvis over Taco Bar og «slo til».
Stedet er fantastisk fint innredet med et spesielt fint særpreg på alt fra dører og vegger i bølgeblikk godt sammensatt med murstein, tre og sveiset stål.

Servitørene var veldig imøtekommende og hyggelige.
Menyen var fristende, enkel og oversiktlig.
Og prisene var gode.
Maten kom meget raskt og var skikkelig god.
(Nachos og burritos grande).

Vi betalte kun 370 svenske kroner til sammen for nachos, burritos, drikke og dessert.

Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 759annec
TacoBarSverige, Marknadsföring på Taco Bar Goteborg Kompassen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2020

Hej Anne,
Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva en review om ditt besök hos oss. Vi blir väldigt glada av att läsa att ni var nöjda med både mat, lokal och service. Vi hoppas vi ses igen!

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, rask serving mat, hyggelig betjening og god mat.
Kan man fint ta med barna hit for mat

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 635ovek

Hej Toffers,

Tack för att du tagit dig tiden att lämna en review av ditt besök hos oss. Vad härligt att du var nöjd med vår mat. Hoppas vi ses igen!

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Barnevennlig, raske og god mat. Enda vi har «sære» barn fikk vi tilrettelagt hver matrett til hver enkelt. Maten var også veldig god.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, elino90

Hej Elin,
Tusen tack för ett sådant kanon betyg! Hoppas vi ses igen!

Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

God mat til gode priser, har ikke egen barnemeny, så det ble i sterkeste laget for barna. Men maten kom kjapt og betjeningen var hyggelig.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Lars Erik O

Hej Lars Erik,
Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vid nästa besök kan ni säga till att ni vill ha en mildare smak så löser köket det till er! Hoppas att vi ses igen!

Reisende som så på Taco Bar Goteborg Kompassen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Taco Bar Goteborg Kompassen? Del dine erfaringer!