“Hyggelig uteservering ”

Vurdert som nr. 71 av 1 453 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En hyggelig restaurant for et lunch besøk og et glass Mimosa på dagtid. Små spennende og litt annerledes lunchretter. God stemning og hyggelig betjening. Fint med varmelamper ute.

1  Takk, 570julier
fabmas1, Chef på Brasserie Lipp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hej Julie!
Tack för ert omdöme. Vi hoppas på att få se er igen nästa gång ni är i Göteborg.

Varma hälsningar
Fabian

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Dette stedet stod ikke til forventningene. Slett service, arrogante og ufine. Vi gikk rett over gata og fikk mye bedre service.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Haugenstua
Anmeldt 9. april 2018

Under besøk i Gøteborg inntok vi lunch på dette stedet. Fra utsiden så ser det ikke så innbydende ut, men når man kommer inn hoveddøren så åpner det seg en helt annen verden. Meget stilfullt lokale og svært hyggelig service. Maten smakte utsøkt og prisen er absolutt akseptabel. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, torel708
Cissi W, Chef på Brasserie Lipp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Hej Tore!

Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att ert besök var lyckat och att allt var till belåtenhet.
Hoppas se er hos oss igen vid ert nästa besök i Göteborg!

Vänligen, Cicci

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var her en stor delegasjon fra jobben og fikk en meget bra service, rekecoctailen til forrett var meget god, entrecôte til hovedretten var ikke den beste men heller ikke den verste
Totalt en god opplevelse

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lasser284
Cissi W, Chef på Brasserie Lipp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2017

Hej!

Tack för att du gett oss ett omdöme, det uppskattar vi alltid!
Vad roligt att ert besök var lyckat och jag hoppas att ni besöker oss snart igen.

Vänligen,
Cicci

Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, rimelig dagens og god drikke. Rask servering og hyggelig personell. Minuset er litt høy musikk mens man spiser men verdt et besøk

Dato for besøk: august 2017
Takk, toneir_na

Reisende som så på Brasserie Lipp, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Brasserie Lipp? Del dine erfaringer!