Restaurang Bryggeriet Avenyn - Restaurang Göteborg
Vurdert som nr. 1 132 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018

var der for lunsj,maten og servicen var vel ikke all verden,og de hadde litt problemer med å forstå hva vi sa,så det ble litt misforståelser ang mat og drikke.vi var fra Norge.

Takk, 644anita

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Var en venne gjeng som ramlet inn på lunsj. Sure servitører, dårlig mat. Og mange ble dårlige av maten.

2  Takk, joningeo
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Maten kom raskt til bordet. Utmerket service, hyggelig personale og grei pris.
Terningkast seks. Kommer igjen ved en senere anledning

Dato for besøk: juli 2018
Takk, EspenB755
Anmeldt 9. januar 2018

Vi hadde dårlig tid for lunsj og "snublet" inn på Bryggeriet. Lunsjtilbud kr 99,- for en valgfri rett (fem å velge blant), salat, pannekaker og drikke. Mye lokale folk som var innom for en lunsj i arbeidstiden, det skjønte vi kjapt, maten var på bordet i løpet av få minutter.

Prøvde svin med rødvinssaus og pommers frites samt laks. Begge deler bra, særlig laksen en plussvariant
Meget effektiv kelner med full kontroll. Mye gjester en fredag formiddag og tydeligvis populært til lunsj.

Ikke gourmet mat men for kr 99,- inkl. drikke etc. er det jo varp.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, LasseS_11
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Valgte dette stedet da det var helt håpløst å få plass på andre steder på Avenyn på en lørdag i det fine juli været. Det var også et ønske om å sitte ite og nyte ;)
Man får mye for pengene på dette stedet. Maten var god og raskt servering ;)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, X5299XVolgag

Reisende som så på Restaurang Bryggeriet Avenyn - Restaurang Göteborg, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Bryggeriet Avenyn - Restaurang Göteborg? Del dine erfaringer!