“Flott opplevelse”

Project
Vurdert som nr. 50 av 1 607 Restauranter i Göteborg
Prisklasse: kr 870 - kr 1 325
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Vi bestilte tasting meny med tilhørende vinpakke. Høye forventninger og ble ikke skuffet. Nydelig mat, hyggelig service. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, 224vebj_rnf

Anmeldt 17. mai 2023

Ekstremt god mat for prisen. Og mulighetene for drikke pakke som var alkoholfri som
Komplimenterer de 12 rettene som kommer på bordet i et bra tempo i forhold til hvordan maten inntas.
Hyggelige og gode servitører som viser god kunnskap om maten og varene sin opprinnelse. Alt i alt meget bra av project

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, 523oveh
Anmeldt 30. oktober 2022

Vi er veldig matglade mennesker, og lager mye mat selv, og har hatt mange gode restaurant opplevelser. Vi opplevde at vi sendte tilbake de to siste mat og vinene. Samt var det ikke noe spesielt spennende med noen av rettene. Bestikket for hele kvelden lå i en liten nøtte på bordet, og vinglassene var tykke og billige. Syntes det er merkelig at denne restauranten har stjerne, og såpass høy scoore i Tripadvisor. Tenker noe må ha skjedd i det siste. Om maten hadde vært gratis, ville det fortsatt vært bortkastet tid å spise her.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, JimK1740
Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Etter å ha lest vurderinger på Tripadvisor, bestilte jeg bord på Project, som siste utskeielse i ferien.
Og angrer ikke!!
Maten var estetisk nydelig og smakene himmelske.
Sammen med spennende vinpakke til maten, var det en opplevelse vi ikke glemmer.
Servicen var også noe helt spesielt, og servitørene var kunnskapsrike og imøtekommende. Uten å være påtrengende, bare veldig søte og hyggelige.

Stemningen var rolig og avslappende, og vi tar gjerne flere turer dit også fordi menyen endres tre ganger pr år, og det har vi lyst å prøve.

Anbefales!!

Dato for besøk: august 2022
Takk, Ingeborg Agerbe... K
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kombinasjonen av spennende og smakfulle retter, deilig og særdeles godt tilpasset vin, stemningsfulle og stilige lokaler, og ikke minst, en meget hyggelig og engasjert betjening, gjorde dette besøket til en fantastisk opplevelse. Valget vårt falt på syvrettersmenyen i kombinasjon med den eksklusive vinpakken, og vi angret ikke et sekund på det. Verdt hver krone. Anbefales så absolutt!

Takk, tmmjnssn

Reisende som så på Project, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Project? Del dine erfaringer!