“Utrolig god mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi kom en fredag ettermiddag og skulle finne et sted å spise middag. Noen hadde hørt om Källarkrogen og vi tenke at vi prøver den.
Betjeningen var svært hyggelig og anbefalte oss noen retter.
Vi tok 3 retters. Maten var perfekt... deilig forrett, nydelig smak på kjøtt og saus på hovedretten og deilig dessert. Perfekt måltid til bra pris. Kan anbefales.

Takk, arildth

Anmeldt 5. september 2018

Vi satt oss ned på uteserveringen som var stor og fin, og ikke minst ryddig og ren. Selv om det var litt kjølig gikk det greit, da de hadde varmelamper. Hyggelig betjening som tok oss i mot. Til forrett prøvde jeg hvitløksbrød med olivenstuing, utrolig godt. Til hovedrett ble det en av biffene deres. Denne var mør og god og med godt tilbehør. Prisene var helt greie, så alt i alt frister dette til gjentagelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stelnor
Anmeldt 1. april 2018

Vi har besøkt dette stedet flere ganger over tid, og har alltid vært fornøyde, med mat, service og atmosfære. Denne gang ble det reinsdyrfilet og oksefilet. Fantastisk mørt kjøtt og bra tilbehør, til en overraskende rimelig pris. Hyggelig men litt distre betjening. Dessverre ble helhetsinntrykket trukket noe ned av en mislykket creme brulee i et måltid som ellers sto til toppkarakter. Pussig!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Tore V
Anmeldt 28. mars 2018

Vi spiste henholdsvis dagens fisk og dagens kjøtt, hvorav fiskeretten helt klart var den beste. Personale virket litt uinteresserte, men mat og drikke kom som det skulle. God mat for en grei penge i koselig kjellerlokale.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hege Marie W
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Hadde en fin helg i Gøteborg og valgte denne restauranten til tross for vekslende anmeldelser. Hadde en fantastisk kveld med hyggelig og rask betjening, fantastisk mat til en grei pris. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 45janerikr

Reisende som så på Kallarkrogen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Kallarkrogen? Del dine erfaringer!