“Trivelig og godt”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 14 mennesker som hadde en deilig 3 retters meny på Kallarkrogen 7/12. Vi ble tatt godt i mot, og fikk mat raskt og med godt humør. God mat og til meget akseptable priser. Morsomt lokale og en blid servitør gjorde dette til en meget god opplevelse.

Takk, tronkarl

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi kom en fredag ettermiddag og skulle finne et sted å spise middag. Noen hadde hørt om Källarkrogen og vi tenke at vi prøver den.
Betjeningen var svært hyggelig og anbefalte oss noen retter.
Vi tok 3 retters. Maten var perfekt... deilig forrett, nydelig smak på kjøtt og saus på hovedretten og deilig dessert. Perfekt måltid til bra pris. Kan anbefales.

Takk, arildth
Anmeldt 5. september 2018

Vi satt oss ned på uteserveringen som var stor og fin, og ikke minst ryddig og ren. Selv om det var litt kjølig gikk det greit, da de hadde varmelamper. Hyggelig betjening som tok oss i mot. Til forrett prøvde jeg hvitløksbrød med olivenstuing, utrolig godt. Til hovedrett ble det en av biffene deres. Denne var mør og god og med godt tilbehør. Prisene var helt greie, så alt i alt frister dette til gjentagelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stelnor
Anmeldt 1. april 2018

Vi har besøkt dette stedet flere ganger over tid, og har alltid vært fornøyde, med mat, service og atmosfære. Denne gang ble det reinsdyrfilet og oksefilet. Fantastisk mørt kjøtt og bra tilbehør, til en overraskende rimelig pris. Hyggelig men litt distre betjening. Dessverre ble helhetsinntrykket trukket noe ned av en mislykket creme brulee i et måltid som ellers sto til toppkarakter. Pussig!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Tore V
Anmeldt 28. mars 2018

Vi spiste henholdsvis dagens fisk og dagens kjøtt, hvorav fiskeretten helt klart var den beste. Personale virket litt uinteresserte, men mat og drikke kom som det skulle. God mat for en grei penge i koselig kjellerlokale.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hege Marie W

Reisende som så på Kallarkrogen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Kallarkrogen? Del dine erfaringer!