“Middiag i Gøteborg”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019

Tilfeldig at vi kommer forbi dette stedet og går inn. Vi angrer ikke. Dette er virkelig et topp sted. Maten var meget bra. Servering var i ypperste klasse. Anbefales.

Takk, petter eilert s

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Bare må skrive en anmeldelse i år også! Må Cuisine er et flott spisested med en kjempe service! Vi var her i fjor og du føler deg veldig velkommen når du blir kjent igjen når du passerer dørstokken og kommer inn i restauranten! Mat og service utsøkt! Takk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Norwegian62
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Vi ble mottatt av en vaskeekte fransk kelner. De serverer typisk fransk bistromat, vi spiste langstekt lammelår. Godt. Dessert: tarte Tatin, deilig. Ventet bare på at Charles Trenet skulle komme gjennom døra. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, phidas34
Anmeldt 24. september 2017

Liten og hyggelig restaurant, med autentisk interiør og hyggelig betjening. Skal du ta deg turen hit bør du absolutt booke bord i forkant.
Veldig hyggelig service, og de var flinke med å følge opp under veis. Spiste snegler og fois gras til forrett, begge var fornøyde. Til hovedrett falt valget på langtidsstekt lam, og det var noe av det beste vi har smakt! Utrolig mørt, og god smak i sausen. Og vinen vi ble anbefalt passet utmerket. Til dessert kan jeg absolutt anbefale sitronterte, utrolig frisk og god. Men del den gjerne, for det var absolutt en god porsjon.

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, Grethe197
Anmeldt 6. august 2017

Denne koselig bistroen ligger sentralt i Gøtebrog. Vi hadde en koselig lunsj der og satt ut og nøt solen, deilig chevresalat og noen andre småretter.
Jeg vil absolutt anbefale dette stedet for å inntal en koselig lunsj, rolig middag eller bare ta litt drikke.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kari-MetteR

Reisende som så på Ma Cuisine, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Ma Cuisine? Del dine erfaringer!