“Fantastisk!”

søn. 14.8.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og helt utmerket service! Beliggenheten og restauranten i seg selv er kanskje ikke den mest luksuriøse, men matopplevelsen veier absolutt opp for det! Vi spiste papadum, to forskjellige kyllingretter, et nanbrød og et annet brød jeg ikke husker navnet på. Alt var veldig veldig godt! Skjønner godt at denne indiske restauranten er høyt oppe på tripadvisor! Anbefales om man er i Gøteborg!

1  Takk, SigridLer

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Vi fikk god hjelp til å finne riktig styrke på hovedrettene Maten kom raskt, og kelnerne var ofte innom og sjekket om vi trengte noe. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Marit S
Anmeldt 12. januar 2020

Var på weekend-tur med familien på 4. Gikk på denne restauranten en lørdag kveld i begynnelsen av januar. Fikk god hjelp med valget av mat. Vi spiste en 3 retters meny beregnet på fire personer. Mange spennende og gode smaker, vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Stian Kjellemyr E
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

3 generasjoner på juletur til Gøteborg på jakt etter noe annet enn julemat. Langbord på Daawat. Anbefales på det varmeste. Fantastisk service,god hjelp, nydelig mat og liten og stor ble godt ivaretatt. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, aherje
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat og fin stemning. Greit å komme til med kollektivtransport. Veldig hyggelige ansatte og vi ble godt ivaretatt.

Dato for besøk: november 2019
Takk, JonasF1241

Reisende som så på Daawat, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Daawat? Del dine erfaringer!