“Topp indisk i Gøteborg”

tir. 9.8.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 1 494 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og topp service

Indisk mat i av ypperste klasse
Godt utvalg på menyen
Vi kommer tilbake neste gang vi er i Gøteborg

Takk, roywestbye1972

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Beste indiske maten jeg har spist. Autentisk indisk mat på det best. Fantastisk service og hyggelige priser.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, Stian E
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og en nydelig matopplevelse. Litt utenfor bykjernen, men kun 4-5 stopp med trikken fra centralstasjonen.
Fikk gode anbefalinger fra personalet og alt levde opp til forventningene. Anbefales virkelig.

Takk, 761mariusb
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og helt utmerket service! Beliggenheten og restauranten i seg selv er kanskje ikke den mest luksuriøse, men matopplevelsen veier absolutt opp for det! Vi spiste papadum, to forskjellige kyllingretter, et nanbrød og et annet brød jeg ikke husker navnet på. Alt var veldig veldig godt! Skjønner godt at denne indiske restauranten er høyt oppe på tripadvisor! Anbefales om man er i Gøteborg!

1  Takk, SigridLer
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Vi fikk god hjelp til å finne riktig styrke på hovedrettene Maten kom raskt, og kelnerne var ofte innom og sjekket om vi trengte noe. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Marit S

Reisende som så på Daawat, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Daawat? Del dine erfaringer!