“Beste indiske!!”

fre. 19.8.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 16. august 2021

Dette er den beste indiske maten vi har spist. Super service og nydelig mat. Veldig bra utvalg for veganere også. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 942annis

2024 av 619 anmeldelser

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og topp service

Indisk mat i av ypperste klasse
Godt utvalg på menyen
Vi kommer tilbake neste gang vi er i Gøteborg

Takk, roywestbye1972
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Beste indiske maten jeg har spist. Autentisk indisk mat på det best. Fantastisk service og hyggelige priser.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, Stian E
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og en nydelig matopplevelse. Litt utenfor bykjernen, men kun 4-5 stopp med trikken fra centralstasjonen.
Fikk gode anbefalinger fra personalet og alt levde opp til forventningene. Anbefales virkelig.

Takk, 761mariusb
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat og helt utmerket service! Beliggenheten og restauranten i seg selv er kanskje ikke den mest luksuriøse, men matopplevelsen veier absolutt opp for det! Vi spiste papadum, to forskjellige kyllingretter, et nanbrød og et annet brød jeg ikke husker navnet på. Alt var veldig veldig godt! Skjønner godt at denne indiske restauranten er høyt oppe på tripadvisor! Anbefales om man er i Gøteborg!

1  Takk, SigridLer

Reisende som så på Daawat, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Daawat? Del dine erfaringer!