“Deilig pepperstek”

fre. 27.1.
20:00
Vurdert som nr. 9 av 1 508 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 20. november 2018

Var der på middag med kone og barn. Viste seg å være et veldig koselig sted. Dessuten serverer de halal mat. Veldig hyggelig betjening, og ikke minst var maten helt nydelig. Er et must for de som liker tyrkisk mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Zulfqar Y

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Mjög góð þjónusta og maturinn betri.
Fengum okkur blandaða rétti fyrir tvo, mæli með því. Takk fyrir okkur!

Takk, Global718873
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Endelig en tyrkisk restaurant som også har Meze på menyen. Vi valgte 3 mezeretter og mix meny for 2 stykker til 2 voksne og 2 barn. Alle synes maten var fantastisk og vi spiste oss mer enn mette. Veldig hyggelig betjening, tyrkisk musikk i bakgrunnen og jeg var rett tilbake i Tyrkia

Takk, heidis335
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Plutselig var vi tilbake i Tyrkia. Veldig god mat som både vi voksne og barn koste oss med.

Vi tok 3 meze retter og 1 mix hovedrett til to personer for oss på deling (barn 5 og 8). Vi ble godt tatt imot og tatt vare på under middagen. Kommer helt klart tilbake ved neste besøk i Gøteborg.

1  Takk, OveW_12
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var skeptisk da vi kom til stedet, men det ble gjort til skamme til gangs. Verdens hyggeligste vert, og maten overgikk alle forventninger. Absolutt verdt 25 min gange fra Avenyen.

Takk, LisbethI6

Reisende som så på Pasha Grill, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Pasha Grill? Del dine erfaringer!