“En hyggelig liten restaurant!”
Anmeldelse av Bistro Merlot

Bistro Merlot
Vurdert som nr. 48 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Vi hadde en hyggelig kveld på denne koselige restauranten.
Servicen var veldig bra på alle måter. Maten var god, men ikke super.
Lite smak i grønnsaker og potetstappe.
Prisen på på mat og vin var helt grei.

Takk, p_lfredrika

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Liten sted med god service og utrolig god mat. Servitørene kom med gode vinanbefalinger og kokkene la sjela i maten de lagde. Virkelig hvert ett besøk

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, kaim0rtens
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er verdt å besøke. VELDIG god service, mat og drikke, god atmosfære og hyggelig betjening :) Ekstremt god blåskjellrett til en billig penge

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 274taibak
Anmeldt 9. januar 2018

Gothia Cup første helgen i januar, da blir det Merlot også.
Meget hyggelig kelner (samme som i fjor) og et hyggelig miljø/atmosfære på Merlot.
Typisk Fransk Bistro meny med froskelår, snegler, moules frites og annet "artig".

Måtte prøve frosklår og det bør ikke skremme noen, smakte som de fleste sier, litt kyling. Lakserullade, grillspyd, hamburger, Creme Brulee samt en god blanding av flytende ble våre valg.

Alt smakte som forventet, mye mat og billig drikke en plussvariant for de fleste.

Godt utvalg av vin på glass (fra kr 79,-) og en halvliter import øl for ca kr 70,-.
For oss nordmenn må det kunne kalles overkommelig.

Rundt kr 1.400,- for bortimot "full pakke" for to personer

Dato for besøk: januar 2018
Takk, LasseS_11
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Vi spiste nydelig løksuppe og carpaccio til forrett, andeconfit til hovedrett og en fantastisk god sjokoladefondant til dessert.
Fikk god veiledning om de ulike vinene. Bra service og nydelig atmosfære. Stedet kan anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 651minaf

Reisende som så på Bistro Merlot, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Bistro Merlot? Del dine erfaringer!