“Restaurant med nydelig mat !”
Anmeldelse av Epoque

Epoque
Vurdert som nr. 30 av 1 608 Restauranter i Göteborg
Prisklasse: kr 186 - kr 503
Anmeldt 15. juni 2023 via mobile enheter

Restauranten ligger plassert sentralt i Gøteborg ikke langt unna hovedgata, Kungsportavenyen. Er ikke stor, men fremstår som en hyggelig restaurant. Har også uteplass. Vi spiste «Alstrad torskerygg» som hovedrett. Den mest fantastiske torskemiddagen jeg har spist på restaurant noensinne. Utrolig smakfull tilberedt med tilbehør og svært god saus. Skal du besøke Gøteborg - ikke gå glipp av denne smaksopplevelsen.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, puls1234

Anmeldt 18. desember 2019

Hyggelig sted og virkelig god mat. Superhyggelige kelnere og god valuta for pengene . Vi kommer gjerne igjen

Dato for besøk: desember 2019
Takk, cathrinetaaven
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Deilig kamskjell i litt spicy saus etterfulgt av en kjempegod wallgrens som ble anbefalt av en hyggelig servitør. Bør oppleves

Takk, 886henryk
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Spist lunsj her sammen med min mann. Veldig bra kvalitet på råvarer. Smakfullt og nydelig presentasjon av mat.

Takk, olgab911
Anmeldt 6. november 2019

Besøkte reatauranten under weekend opphold i Gøteborg. Dette ble en god opplevelse, men det er noen småting som trekker ned. Det var få gjester i lokalet, tross dette ble vi rimelig lunkent mottatt og man fikk ikke den godstemningen som de beste klarer å skape. Maten var god uten den heller bød på noen wow opplevelse. Men for all del et bra sted som er verd å avlegge et besøk.

3  Takk, torel708

Reisende som så på Epoque, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Epoque? Del dine erfaringer!