“Italiensk i Gøteborg !”

Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. januar 2019

Nonna ligger sentralt til i Gøteborg.
Et godt utvalg av Italienske retter i hyggelige lokaler.
Tartufolukten(fersk trøffel) er det ikke så ofte man opplever men her var den, deilig!!
Vi bestilte denne kvelden en tradisjonell italiensk 4 retter. God hjemmelaget mat der pastaretten med trøffel var i særklasse. Opphavet (mormor er fra Secilia) har brakt med seg et godt grunnlag for god mat her. En veldig god opplevelse som anbefales.
Kelneren vår var klar på at han ikke var ekspert på vin men all vin han serverte holdt mål. Tror restauranten ville tjene på å ha en sommilier på laget.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jan Åge K

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Negativt at vi måtte vente i 40 min før vi fikk bordet. Vi var 8 stk så har forståelse for at det kan ta litt tid, men når bordet er bestilt burde det gått raskere! Fikk inn nydelig focaccia og maten kom ganske fort. Veldig gode italienske smaker, mye hvitløk i pastaen. Anbefaler dette stedet!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 264amya
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi satt ute og nøt en deilig 3 retters middag. Forretten besto av et fat med ulike skinker, oliven, fylt paprika osv.. Hovedretten var deilig pasta med hvitløk/reker/scampi i en herlig fyldig kremete saus. Til dessert fikk vi hjemmelaget tiramisu kake. Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, johnakiraf
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

En flott italiensk restaurant, med god service og fine lokaler. Vi bestilte ulike pasta retter og en bestilte oksestek, alle var veldig fornøyde med maten. Veldig nære 5 stjerner, anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mariusk804
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Fant denne her. Super mat Fikk mye. Så vær sulten eller del om du skal spise
Lokalene var nice.
Ikke noe å si på pris

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 225helis

Reisende som så på Dalla Nonna Trattoria, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Dalla Nonna Trattoria? Del dine erfaringer!