“God mat. Hadde ikke dratt hit igjen.”
Anmeldelse av Sorellina

Sorellina
Vurdert som nr. 179 av 1 608 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 8. juli 2023

Veldig god mat. Vi bestilte noen forretter og deretter ulike pastaretter. Dessverre var servicen skuffende. Maten brukte nærmere en time på å komme, og når vi endelig fikk maten, glemte de den ene retten. Den kom ikke før vi andre var ferdige med å spise. Det tok såpass lang tid at vi bestemte oss for å gå til et annet sted istedenfor for å bestille dessert.

God mat. Hadde ikke dratt hit igjen.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Karoline F

Anmeldt 20. mai 2023 via mobile enheter

Besøker alltid dette stedet når jeg er i Gøteborg. Veldig god italiensk mat, svært profesjonell og hyggelig betjening. Gleder meg allerede til neste gang

Dato for besøk: mai 2023
Takk, t_nnese
Anmeldt 23. april 2023 via mobile enheter

Dessverre ble dette en dårlig opplevelse. Maten var god, men ikke god nok til å dekke over den elendige servicen. Servitøren var frekk, og det tok lang tid før vi ble tilbudt meny, bestilling og kvittering. Veldig synd, for dette kunne vært en så god opplevelse.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Silje J
Anmeldt 21. februar 2023 via mobile enheter

Familie på fire som spiste hver vår tre-retter. Vi voksne gikk for hver vår anbefalte tre-retter, kjøtt/hav og guttene valgte fra menyen. Alle var veldig fornøyd med det vi fikk å spise. Fint å «måtte» velge noe annet enn pizza på italiensk restaurant.

God service og flere gode viner på glass å velge mellom.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Teaskatt
Anmeldt 5. desember 2022 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot i en fullsatt restaurant (anbefaler å reservere bord). Maten og drikken var meget god. De ansattes oppmerksomhet ble mindre utover kvelden. Ingen spurte om vi ønsket mere drikke eller dessert. Hadde de fulgt opp bedre, hadde restauranten fått full score.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, marianns01

Reisende som så på Sorellina, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Sorellina? Del dine erfaringer!