“Fantastisk god mat og super service ”
Anmeldelse av Smaka - STENGT

Smaka
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Tre voksne og tre barn på besøk en fredag kveld. Bra utvalg på menyen. Vi delte tre forskjellige forretter, alle meget gode, høstbetor med getost och sallad, østers og charkplanka.
Til hovedretter ble det nydelig andebryst, villsvin bourguignon, ryggbiff og hjemmelagde kjøttboller. Alt var virkelig godt!!! Servicen var rask og meget hyggelig, flinke til å foreslå vin til de forskjellige rettene.
Blir definitivt gjensyn med Smaka neste gang vi er i Gøteborg

2  Takk, malina492

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi var 22 personer sammen der, og restauranten klarte å servere oss nokså samlet. De fleste var fornøyd. Selv var jeg godt fornøyd med en forrett med spekemat, hovedrett med flankstek og en eplepai med vaniljekrem.
Mange gode smaker. Godt utvalg av øl og vin fra Kr 300 PR. Flaske.
Anbefales.

Takk, ReidarB30
Anmeldt 8. september 2018

Vi fikk aldeles nydelig autentisk svensk mat; både som forrett og hovedrett. Asparges så god - sjelden smakt noe så godt, løyrom m/tilbehør = nam,nam. Svenske kjøttboller og svinestek m/tilbehør var også skikkelig smakfullt, hit kommer vi garantert tilbake neste gang vi er i Gøteborg og vi anbefaler stedet til alle vi kjenner. God, rask service fikk vi også - stor kurv m/brød + smør mens man tar et glass vin og studerer menyen er også et stort pluss. Takk for oss.

Takk, Kristina R
Anmeldt 5. desember 2017

Artig sted med god mat. Husmannskost og mer moderne mat. hyggelig betjening. Det er deilig å være norsk i sverige. God akustikk og stemning. Gøteborg er et mekka av en restaurant by, mye morsomme steder med fantastisk mat. Mange flinke mesterkokker har gjort en god jobb med å profilere storbyen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Raymon e
Anmeldt 14. oktober 2017

Vandret gatelangs og fant dette lille stedet som så koselig ut. Etter mye venting fikk jeg bestilt maten som kom forholdsvis raskt. Jeg bestilte fiskegrateng og retten hadde ikke noe med grateng å gjøre. Tydelig varmet opp i mikrobølgeovn og smakte ikke godt. Det var hele tiden et problem at betjeningen ikke fulgte med på kundene som satt ute (selv om det var der de fleste satt).
Jeg ble ikke belastet for maten.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ToyahBerskaug

Reisende som så på Smaka, så også på