Expedia.comUSD 115
Vio.comUSD 115
ZenHotels.comUSD 120
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Det er alltid fint med et kjøleskap på rommet når man har små barn med på tur, men enda bedre når det fins et helt kjøkken. Dette hotellet har for oss blitt en favoritt. Det er 6. Gangen vi har vært der. Det ligger ca 10 min med trikk 2 og 4 ifra Liseberg/Korsvegen mot Mølndalen. Trikken går ofte! Og hotellet ligger rett ved stor ICA rett over veien ved trikkeholdeplassen, eller aller nærmest Willys rett ved hovedinngangen til hotellet. Her fins også frisør og bar. Det bygges mye rundt hotellet nå, så litt slitsomt å måtte gå rundt byggeområdet til trikken. Til slutt valgte vi å gå igjennom borettslaget der, skjønt det ble en liten labyrint av stengsler her og der. Men det gikk raskere.
Vi elsker hotellet fordi det er lett å kjøre til. Det ligger rolig til. Klarer ikke høre noe ifra naborommet. Det har kjøkken og sovesofa til barna. Sengene er gode og myke, ikke for myke for min vonde rygg. Men passe. Deilige dyner.
Frokostområdet har fått ny inndeling som er mere praktisk nå enn før mtp plassering av pålegg og brød. Det fins ikke melkedispenser der, du må ta ifra kartong ved kaffen sammen med noe rismelk o.l.
De tilbyr å lage vafler der. Du står og sjekker vaflene selv i 2,5 min. Syltetøy og krem i bolle ved siden av.
Du kan kjøpe trikkekort/SJ kort for 1 eller 3 døgn på hotellet. Velger du for 3 døgn kan du ta med barn opp til 20 år på voksen billetten. Gjelder «hele» Gøteborg. Buss også.
Vi valgte også Gøteborg pass denne gangen, kjøpt på hotellet. Ring og hør om de har inne. Dette sparer du fort inn hvis du skal ha inngang til Liseberg, Universeum, Gamletrikken, Albert Åberghuset. Vi tok 2 døgns pass.
Vi hadde barn på 4 og 6 år med oss.
Anbefaler også Gøteborgskalaset i August som vi har vært mye med på i ferier da det fins masse gratis å være med på som familie i Trädgårdsforenigens park.
Slottskogen må også nevnes, og Haga by. Kjempestore deilige kringler å få kjøpt, samt inngjerdet lekeplass ved kirken der.
Gøteborg er en veldig fin by å feriere i, og hotellet er supert. De tilbyr parkering på deres p plass til 145 svenske kroner pr natt mener jeg å huske. Du står trygt! Lukket om natten. Det fins relaxroom, men vi har ikke benyttet oss av dette.

1  Takk, Mese15
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Tack snälla för ditt utförliga omdöme, vad snällt av dig att ta dig tid att dela med dig av din upplevelse både hos oss och i Göteborg. Vi blir väldigt glada av att höra att vi har blivit en favoritplats som ni väljer att komma tillbaka till, vi älskar våra "stammisar"! Det låter som att ni har haft en väldigt härlig vistelse i Göteborg och verkligen utnyttjat staden till max, vad kul!

Hoppas att vi ser er här nästa sommar också!

Anmeldt 5. august 2018

Nå er det sjette gang vi har vært her. Er fornøyd som vanlig. Hovedgrunnen til at vi velger dette hotellet er at det er kort vei til matbutikker og trikk. I tillegg er rommene store, med egen kjøkkenplass og god plass til fire personer. Hyggelig betjening og helt greit utvalg til frokost. Frokostsalen er endret litt i forhold til sist vi var her. Nå er det litt enklere å komme til rundt pålegg og brød. Det er også mulig å kjøpe reisekort til trikk og buss, og Gøteborgpass i resepsjonen. Dette gjør ting enda enklere enn før og er med på at vi kommer hit ved neste anledning også.

Takk, stelnor

Tusen tack Stian för ditt fina omdöme, vad jättekul att höra att ni trivs så bra här att ni väljer att komma gång på gång..! Visst är det smidigt med eget kök och nära till matbutiker när man reser med familjen? Vad kul att höra att ni tyckte att frukosten hade blivit bättre också, det ska jag föra vidare till restaurangansvarig.

Ha en fortsatt fin sommar och hoppas att vi ses en sjunde gång nästa sommar!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet som i tillegg til å være svært dyrt var ikke villig til å servere mat til tross for at klokken var 2145, og det på flere informasjonsplakater stod at det var åpent til kl.2200.
De regnet også feil kurs slik at rommet ble ekstra dyrt.
Rommene var store og du fine.

Takk, petterbraaten
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hej Petter och tack för ditt omdöme.

Jag ber verkligen om ursäkt för att ni inte fick beställa mat - självklart ska ni ha rätt att beställa fram till dess att köket stänger vid 22. Jag ska föra vidare detta till mina chefer och låta dem ta en titt på vad som har hänt. Tack för att du underrättade oss.

Vad gäller betalningen vet jag inte riktigt vad du menar. Vad jag kan se i vårt system har vi dragit det belopp som står i er bokning på Booking.com. Ni får gärna höra av er till hotellet om ni känner att något har blivit fel så att vi kan försöka se över det ytterligare.

Jag hoppas att vi får möjlighet att ha er som gäster här igen i framtiden för att ändra er uppfattning gällande vår erbjudna service.

Ha en fin sommar!

Anmeldt 19. juli 2018

Flott hotel for meg som har interesse for anleggsvirksomhet,og liker og sjå maskiner i virksomhet,kan nokk virke litt forstyrrende når ein blir vekt kl.06.30 av betongsaging.
Ellers god frokost,stort og fint rom,en fantastisk biff i resturantene.
Hyggelig personale.

Romtips: Gangavstand til Liseberg.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, haraldtjoflot

Hej Harald och tack för att du tagit dig tid att skriva till oss om din vistelse!

Vad härligt att du tycks ha haft en fin vistelse över lag gällande service, rum och restaurang. Men jag beklagar verkligen att du blev störd av bebyggelsen här utanför så tidigt på morgonen. Jag ska kolla med dem så att de vet att de inte får börja riktigt så tidigt på morgonen. Vi ser fram mot att det blir klart för då tror jag att det kommer att bli jättefint!

Varmt välkomna tillbaka till oss!

/Amanda, Hotel Mektagonen

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Sur betjening, tomt for det aller meste og vi må spørre etter mer påfyll... Var slilt for 2 år siden da vi var her også! Men hadde håpet på forbedring... Jeg jobber selv på best western i norge.. Å det er ikke slik det skal være! Resepsjonen og rommene er fantastiske! Men frokosten og hjelpen der inne trekker ned Mye!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Siv Cathrin S
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Tack för ditt omdöme och tack för de fin orden gällande vår receptionspersonal och rummen! Vad gäller frukosten så ber jag om ursäkt för din upplevelse, vi jobbar hårt för att förändra och förbättra frukosten och hoppas att situationen kommer att se annorlunda ut nästa gång du kommer. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina åsikter, hoppas att vi trots din upplevelse får möjlighet att välkomna dig här igen. Ha en fin sommar!