Expedia.comUSD 114
FindHotelUSD 113
eDreamsUSD 106
Anmeldt 29. desember 2019 via mobile enheter

Store flotte rom med kjøkken , ligger sentralt og har parkeringsplasser , hyggelig betjening og god frokost , kort avstand til Liseberg og sentrum , anbefales for de som vil bo bra og sentralt , trikken går rett utenfor hotellet for de som ønsker å reise kollektivt

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, redbullking
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Tack snälla du för ditt trevliga omdöme. Vi blir väldigt glada över att läsa att du är nöjd med din vistelse hos oss. Vi önskar dig en god fortsättning på det nya året och hoppas att vi får chans att välkomna dig tillbaka nästa gång du besöker Göteborg!

Allt gott!
/Alexandra, Hotel Mektagonen

Anmeldt 26. oktober 2019

Greit rom, selv om hele hotellet er organisert på en veldig pussig og komplisert måte, der man går inn og ut av felles soner i et kontorbygg når man beveger seg mellom hotellets forskjellige avdelinger.

Det som virkelig trekker ned er frokosten. Har vært her to dager nå; den ene var det tomt for vanlig brød, den andre var det kun én type surt brød igjen. Ellers kun tørre rundstykker. Og brødristeren kan ikke brukes til vanlig brød, ellers går visst brannalarmen. Her finnes ikke vanlig smør, kun "bregott". Eggerøren er hvit og basert på pulver naturligvis. Den første dagen var det også tomt for kokte egg.

Forøvrig ekstremt dyr parkering, sek195/døgn i et avsidesliggende område.

Kommer nok ikke tilbake hit, og vil snbefale andre å unngå et første brsøk om de kan.

Romtips: Ikke kom hit, det er best
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, mikaelholter
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Tack för din feedback!
Vad kul att höra att ni gillade våra rum. Vi försöker informera tydligt hur man ska ta sig till rummen och vi hoppas att det är lätt att hitta.
Vad tråkigt att höra angående frukosten, vi genomgår just nu en stor uppdatering gällande frukosten och tackar därför ödmjukast för era synpunkter så vi vet vad vi behöver förändra.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.
/Lisa Hotel Mektagonen

Anmeldt 14. juli 2019

Litt spesielt Hotel, i bygning med mange andre bedrifter. Litt tungvint å komme til rommene, heiser og dører om en annen. Hyggelig betjening, reine men enkle rom. God frokost, men litt ikea aktig. Dyr parkering.

2  Takk, grow75
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Tack för din feedback!
Ni är varmt välkomna tillbaka!

/ Lisa, Hotel Mektagonen

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Veldig flott rom med kjøkkenkrok med utstyr og supert bad! Bra renhold. Deilig, stor dusj og fantastisk seng. Frokosten var god og hyggelig personal. Litt vanskelig å finne frem med bil pga veiarbeid og litt dårlig skilting til parkering. Anbefales!

Takk, solfride2019
HotelMektagonen, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Tack för din feedback!
Vad kul att höra att ni trivdes hos oss.
Varmt välkomna tillbaka!

Vänligen
Lisa
Hotel Mektagonen

Anmeldt 4. juli 2019

Foruten et rom med høy standard og comfort så ble besøket spesielt hyggelig på grunn av servicen i resepsjonen! Hjelpsom, tålmodig, smilende og informativ! Tusen takk! Selve hotellet føles sentralt på grunn av nærhet til trikk.

Takk, Nomad467605
HotelMektagonen, Försäljningschef på Clarion Collection Hotel Mektagonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Tusen tack för din fina feedback!
Hoppas ni snart kommer tillbaka till oss, varmt välkomna!

Vänligen,
Lisa