“Fantastisk!”

Blackstone Steakhouse Kungstorget
Vurdert som nr. 24 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og helt fantastisk bra service.
Anbefaler Meat mixed grill så får man en smak av flere retter.
En helt uforglemmelig aften!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Dream57027419269

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Feriens absolutt beste matopplevelse så langt, kult å steike eget kjøtt ved bordet på 400 grader varm lavastein. Ypperlig service fra en hyggelig og kunnskapsrik servitør. Hyggelige lokaler.

Takk, annelj3
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Super service, god mat og fine priser. Jeg gikk her i fra god og mett.

Vi kom sent på kvelden og bestilte en oxfilet pizza. Perfekt stekt pizza, kjøttet var mørt og smakfullt.
Himmelsk bea. Vi kommer gjerne igjen for å utforske resten av menyen.

Takk, Jon H
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Selve maten er god, men jeg skulle gjerne ha sluppet å steke kjøttet selv. Å steke kjøtt på en stein er kanskje morsomt første gangen, men så blir det kjedelig. Det var også veldig lang ventetid på drikke, mat og dessert, vi satt i et hjørne og følte oss veldig oversett til tider. Hadde det vært valgfritt å steke kjøttet selv (fikk hvertfall ikke beskjed om noe annet) og bedre service så hadde vi nok kommet tilbake igjen..

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Helenkoc
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Her får man biffen på en varm steinplate, slik at man velger selv når man syns kjøttet er ferdig. Fått kjempegodt kjøtt ved begge besøk Anbefales veldig!!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, julianeliee

Reisende som så på Blackstone Steakhouse Kungstorget, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Blackstone Steakhouse Kungstorget? Del dine erfaringer!