“Helt greit, men ikke noe mer.”

Blackstone Steakhouse Kungstorget
Vurdert som nr. 22 av 1 607 Restauranter i Göteborg
Prisklasse: kr 148 - kr 382
Anmeldt 31. mai 2023 via mobile enheter

Her er konseptet at man får biffen rå til bordet, hvor man steker den ferdig selv på en lavaplate. Hadde med barn som syns dette var kjempestas, men for oss voksne ble det bare styr. Det fulgte ikke med tallerken, slik at det ble liten plass til å legge fra seg den ferdige biffen. Lavaplata var heller ikke så varm at biffen ble ferdig til å spises mens tilbehøret var varmt. Biffen måtte deles opp og endte med å bli tørr da den ble liggende på lavaplata grunnet plassmangel.
Eller koselig lokale, men noe ventetid.
Ønsker man en saftig biff, så velg et annet sted.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, fluanel

Anmeldt 1. mai 2023 via mobile enheter

Utrolig god mat super trivelige servitører som virkerlig får deg til å føle deg sett og tatt vare på.

Maten var helt ypperlig og spesielt da hvis du velger kokkens 3 retter samt vinpakken kommer absolutt tilbake for enda en super opplevese

Dato for besøk: april 2023
Takk, danielfT3191MK
Philip Ottosson, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse Kungstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2023

Tack vad roligt att höra! Vi ser redan fram emot nästa besök 🥳

Anmeldt 8. april 2023

Wow!! Fantastisk god mat, hyggelig personal og flott restaurant. Bra priser for mat og vin. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2023
Takk, ireneaY8854MZ
Philip Ottosson, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse Kungstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2023

Tack för din fina recension!

Anmeldt 3. mars 2023 via mobile enheter

Super service og nydelig mat. God vin og deilig dessert👌🥂Servitøren var imøtekommen og veldig service vennelig. Vi stor koset oss🥂

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Gitte Å
Philip, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse Kungstorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2023

Tack för er fina recension! 🙏 Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.

Anmeldt 27. februar 2023 via mobile enheter

Hyggelig og godt nok

Flott plass for en jobbmiddag, eller en romantisk aften. Godt kjøtt som du kan steke slik du selv ønsker på en varm sten. Gode smaker på tilbehøret, så for biffelskeren er nok dette en av Göteborgs bedre steder. Prisen var også ganske bra, så totalopplevelsen er akkurat som forventet.

Absolutt verdt et besøk om du er ute etter en biff👍

Dato for besøk: mars 2022
Takk, RetiredTravelller

Tack för din fina recension och att du rekommenderar att äta hos oss!

Reisende som så på Blackstone Steakhouse Kungstorget, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Blackstone Steakhouse Kungstorget? Del dine erfaringer!