“Fantastisk god og saftig hjemmelaget”
Anmeldelse av DINÉ Burgers

DINÉ Burgers
Vurdert som nr. 84 av 1 453 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god og saftig hjemmelaget burger, vennlig og serviceinnstilt betjening, chill stemning! :)

Dato for besøk: september 2020
Takk, Tonedid

Anmeldt 9. februar 2020

Perfekt burger. Beste burger i Gøteborg!!!!!!!!!!!!! Jeg liker den veldig mye. Den var veldig bra og anbefaler for alle andre

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 951oskarb
Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening. Anbefales virkelig! Stedet har en hjemmekoselig atmosfære og burgerne er av utrolig god kvalitet. Søtpotetfriesene var også fantastiske. Vurderer å ta turen igjen i kveld ☺️

Dato for besøk: januar 2020
Takk, hannabergan
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Anbefales for alle som ønsker god mat, hyggelig betjening og en litt roligere atmosfære.
Burgerne var veldig gode, mixed french fries var helt utrolig. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: november 2019
Takk, 713Jan
Anmeldt 22. juli 2019

Fant denne når vi gikk en kveldstur. Fant oss en plass i det lille lokalet. Ble møtt og fulgt opp av en hyggelig servitør. Jeg prøvde Tryffel-burgeren. Smakrik saftig og utrolig god burger. Helt grei størrelse på burgeren og ålreit pris. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, stelnor

Reisende som så på DINÉ Burgers, så også på

Kungsbacka, Halland
Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i DINÉ Burgers? Del dine erfaringer!