“Nydelig mat”
Anmeldelse av Olivia Avenyn

Olivia Avenyn
Vurdert som nr. 120 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 19. juli 2021

Lekker restaurant sentralt på Avenyn. Smilende og hyggelig personale og veldig god mat. Både min mann og jeg spiste pasta di manzo som var helt nydelig. Kommer tilbake ved vårt neste besøk i Gøteborg!

Takk, Ine66
Emilia, Guest Relation på Olivia Avenyn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Så kul att höra! Tusen tack för din otroligt fina feedback! Hjärtligt välkommen tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Olivia Avenyn viste seg å være et veldig godt valg. Servicen var upåklagelig og maten nydelig. 5 jenter hadde en kjempe hyggelig kveld. Anbefales på det varmeste.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, butternutt25
Anmeldt 4. august 2019

Min mor og jeg spiste middag her en torsdagskveld. Hun bestilte en pastarett som hun var godt fornøyd med, og selv spiste jeg husets lasagne som også var god. Hyggelig betjening, sentral beliggenhet og koselige lokaler.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Synnemolnes98
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom noen minutter før kjøkkenet stengte. Fikk beskjed om at vi selfølgelig skulle få mat. God service og veldig god mat. Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, NFS0911
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og god service! Her kommer vi igjen ved neste ferie. Menyen er innbydende for en hver tann, manglet frutti di mare. Men overlevde med en kjempe god pasta carbonara, bambini pizza, calzone og mye mer. Anbefaler restauranten på det aller varmeste. Vel bekomme.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, evasQ3340GQ

Reisende som så på Olivia Avenyn, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Olivia Avenyn? Del dine erfaringer!