Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger litt avsidesliggende i Gøteborg. Rolig og fint ved vannet. Stort uteområde og gratis parkering. Ikke største utvalget på frokost, men godt. Rommene er i mange ulike bygg, og vårt rom var over 2 etasjer, og man bør derfor være god til beins, eller spesifisere det i bestillingen. Kan gjerne komme tilbake til hotellet.

Restauranten derimot var dårlig. Servicen. Var treg, vanskelig å få tak i dem for å bestille mer drikke ol., når maten kom fikk ingen på bordet mat samtidig og maten var ikke god heller. Min kjøttdeig burger var 90 % rå. Hadde aldri spist her igjen frivillig!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Cathrine2015
Anmeldt 31. juli 2018

Hotellet ligger litt utenfor sentrum men det var rolig og det var gratis parkering. Fine omgivelser og flott atmosfære. Hotellet er spredt på flere bygninger, men konseptet fungerer greit. Helt fint med en liten morgenpromenade på vei til frokosten. Alle bygninger og rom fremstår som oppgraderte og moderne og standarden er god. Pluss for god wifi. Godt renhold. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, LarsVS_12
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet inne på et gammelt militært område helt nede mot elven som renner ut fra Gøteborg. Rommene er i gamle kaserner som er flott pusset opp.
Vi har bodd både i hovedbygningen og i en av sidebygningene. I sidebygningen har rommene to plan, med badet på nedre plan mens man sover oppe. En litt klønete løsning hvis man må på do om natten. Rommene er ellers store med god plass. Men det hadde også vært greit med en liten sofa eller to stoler siden det faktisk er plass til det.
Alt i alt et hotell vi nok kommer tilbake til en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Per Chr D
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Dette er et flott hotell med rolige og luftige omgivelser ca 10 min utenfor sentrum. Flott beliggenhet med sjøen og fine turmuligheter rundt. Mange flotte sykkelveier i alle retninger. En veldig bra restaurant åpen fra kl 17, ellers enklere lunsj i hovedbygningen. Litt enkel frokost men helt OK. Veldig bra wifi nettverk så du fint kan jobbe trådløst med rask hastighet, også på rommet. Fine og ganske nye rom, også store fine familierom med eget kjøkken. Litt tett luft på rommene på varme dager, ikke air condition. Ca 300 for vanlig taxi til sentrum, eller 200 med Uber.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thomasasagen
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Her trivdes vi godt. Supert med barn, da rommet hadde to etasjer. Vi hadde bil og syns derfor det var godt å bo litt utenfor byen, ca. 5 min. å kjøre inn til sentrum. Enkel frokost, men du fikk det du trengte.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hannastrand80