“En trist opplevelse. ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Klokken ble to og lunchtden var nær. Fant tilfeldig denne Pizzerian og gikk inn. Vi bestilte en vegetarpizza og en pasta med italienske kjøttbullar. Dette gjør jeg 100 ganger bedre selv. Pizzaen var smakløs og slapp og pastaen var bløt - langt fra al dente. Det skal sies st prisen var overkommelig og man kan ikke forvente allverdens matopplevelse for 200 kroner

Takk, Per741

Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Bestillte 1calzone som så ut som en flat pizza som hadde tråkket på.. en calzone skal være stor som en ball og luftig enn flat og trøkt. Osten skal være smeltet enn nesten å være kald.

Pizza som var ida. Manglet masse smak og man kunne laget bedre den selv..

Service er ikke god.. ingen spm om.kvitteringen eller noe dessert eller hvordan maten var.

Eneste fine var at det er ett lite.romantisk sted,med god øl.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Solkammen
Anmeldt 4. august 2016

Er jeg i Gøteborg er dette stedet jeg bare må spise. God mat, hyggelig betjening og en god pris. Stedet er ikke stort og gir derfor en ekstra sjarm og atmosfære.
Alt jeg har prøvd å spise her er veldig bra. Nå har det blitt mest Pizza på meg for den er utrolig god.

Vi sees neste gang jeg er i nærheten

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Thomas_Evjen
Anmeldt 10. januar 2016 via mobile enheter

Vi kom tilfeldig forbi dette stedet. Liten, enkel og upretensiøs italiensk restaurant. Spiste middag her -enkel forrett og pizza. Hyggelig betjening og god mat.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, 8erta
Anmeldt 12. august 2015

Vi bestilte pizza her for å ta med på hotellet vi bodde på i nærheten. Atmosfæren på restauranten kan jeg derfor ikke si så mye om, men pizzaen var veldig god. Jeg stusset først over den syrlige kålsalaten som fulgte med, men det er visst slik svenskene spiser pizza og det smakte veldig godt.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Arkana78

Reisende som så på Trattoria da Pasquale, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Trattoria da Pasquale? Del dine erfaringer!