“God pizza”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. august 2019

Spiste en lett lunsj her, hvor valget falt på pizza. Fikk servert en pizza med tynn bunn og ellers veldig god. Servicen der var bra. Får lett poeng i trekk fordi den manglet det lille ekstra.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 249magnuss

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god pizza, må være den beste jeg har spist. Vi var 2 venninner, spiste pizza Parma, med våre 2 kresne sønner, spiste pizza Pepperoni. Alle var fornøyd med maten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Torildny
Anmeldt 21. juli 2019

Koselig sted midt på Avenyen, har besøkt dette stedet hver gang vi har vært i Gøteborg. Har god erfaring med mat og service.
God pizza, og bra retter som bør kunne tilfredsstille de fleste.
I ferie tiden er det mye folk her, og noe ventetid må påregnes. Men allikevel god service.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Cardriver63Norge
Anmeldt 24. juni 2019

Spiste pizza til lunsj på midtsommardagen. En meget god, kjempestor pizza for å dele. Bra beliggenhet på Avenyen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, GeirArneL
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Vi er familie på tre. Spiste middag her i dag. Kjempe bra mat, dessert og service. Sentral beliggenhet og koselig restaurant. De får sterk fire av oss.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, fab19722017

Reisende som så på la Gondola, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i la Gondola? Del dine erfaringer!