Orbitz.comUSD 106
eDreamsUSD 107
TripadvisorUSD 106
Anmeldt 15. oktober 2018

Veldig fornøyd med Quality Hotel Winn. Har bodd her flere ganger før og kommer garantert igjen. Hyggelig betjening, fint nyoppusset rom, god mat og gratis parkering. Hotellet har også en liten velvære avdeling med basseng og jacuzzi.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lene F
HelgaJ126, Guest Relations Manager på Quality Hotel Winn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Vad härligt att höra att ni trivs hos oss Lene! Hoppas vi ses snart igen :)

Anmeldt 9. oktober 2018

Vi sov der en natt, veldig hyggelige folk som jobbet der, både i resepsjon, restaurant og bar. Vi følte oss veldig velkommen. God mat, middag og frokost. Rommet var hyggelig og rent. Basseng og boblebad var hyggelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Monika B
HelgaJ126, Guest Relations Manager på Quality Hotel Winn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Åh vad härligt att höra, tack för din feedback Monika!

Anmeldt 14. august 2018

Utrolig bra hotel med et personale som har 100% service døgnet rundt. Alltid blide og hjelpsomme. Nydelig frokost og middag. Kan virkelig anbefale hotellet på det sterkeste. Veldig fint hotel å ta med barn til.

Romtips: Vi fikk 2 dobbeltrom med 2 dobbeltsenger, som var perfekt for familie på 2 voksene og 5 barn.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, KristofferKaarstein

Åh tack så mycket för din recension! Vad härligt att höra.

Anmeldt 31. juli 2018

Svært god service, store rom med klima-anlegg(!), perfekt og tilbaketrukket beliggenhet med kort avstand til sentrum, gratis parkeringsplasser. Et ypperlig hotell også for deg som reiser med barn, alt er tilrettelagt med basseng og lekerom med tv-spill, tegnefilm og andre leker. Rommene var veldig rene og alt ok, men de begynner å bli slitte. I tillegg er det veldig lytt ut i gangen og naborom.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Rune E
Anmeldt 24. juli 2018

Bra service. De som jobbet i resepsjoen var serviceinnstilte og profesjonelle. Frokosten var veldig god. Deilig at hotellet lå litt utenfor sentrumskjernen, men at det gikk hyppige busser dit hele tiden!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, espen ø