Anmeldt 1. oktober 2017

Lekkert stort rom i 7. etg
Kjempegod seng, vi forsov oss nesten til frokost
Veldig dyktig personale på hotellet
Frokosten var meget god.
Restauranten i 6.etg serverte veldig god mat og drikke i år også
Vi kommer tilbake, så deilig var vårt opphold her

• Opphold: september 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Adventurer395388
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Att ni vill komma tillbaka är det allra finaste omdöme vi kan få, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger i utkanten av Gøteborg, ca 20 min inn til sentrum med bil eller båt. Hotellet var litt utrivelig og trenger oppussing, store mørke arealer/ganger og mye jern konstruksjoner da dette er et gammelt verft.

Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, familienaass
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2017

Du har helt rätt i att när hotellet byggdes så gjorde arkitekterna sitt bästa för att bevara så mycket som möjligt från den gamla varvstiden då enorma dieselmotorer byggdes på den plats där vi nu befinner oss. Vi gillar den lite speciella stilen i våra allmänna utrymmen, men det är såklart en smaksak. Vårt vattennära läge har inte bara varit en fördel historiskt utan även idag har vi nytta av det, precis som du skriver är det en fantastisk möjlighet att kunna ta båten precis utanför hotellet rakt in till centrum, det är vi mycket glada för. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fra vi gikk inn dørene på dette hotellet følte vi oss velkomne og ivaretatt. Et fantastisk personal som var imøtekommende, smilende og med en serviceinnstilling vi knapt har sett maken til.

Ved innsjekk fikk barna hver sin pakke med tegnesaker, det er et stort lekeområde med en egen stor kinosal som viser barnefilmer fra 7:30 om morgenen og gratis iskremmaskin. Også spisesalen har eget barneområde med egen barnebuffet- noe foreldre med barn som er barn setter stor pris på, for her blir takhøyden større enn hva man gjerne kjenner på i en "voksen" matsal. Stort pluss for både sunne og litt mer "usunne" valg av mat til barna (både fersk frukt og rene pålegg, men også krem til kakao og nugatti), slik at barna fikk mulighet til litt av hvert på tallerkenen sin.

Buffeten i matsalen hvor vi foreldrene forsynte oss var også veldig bra, med noe for enhver smak. Her var det både varme og kalde alternativ, ulike frokostblandinger og meieriprodukt, samt ferskpresset juice og oppskåret frukt.

Værelset var romslig, vi hadde en dobbelseng samt ekstra seng. Også badet var av god størrelse med stor dusj. Eneste minus var at det ikke var kjøleskap på værelset (greit når man reiser med barn), ei heller vannkoker. Også minus for dårlig sikring av vinduet ut mot gaten. Men det blir flisespikkeri i det store og det hele. Stort pluss for at værelsedøren er tung å få opp, slik at nysgjerrige småbarn ikke får den opp alene selv om de knekker koden på å låse opp døren.

En flott hotellopplevelse, og vi overnatter her neste gang vi skal til Gøteborg.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
1  Takk, JennyCecilie
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Det är otroligt kul att läsa om er upplevelse! Jag är så glad att ni uppskattade mina fantastiskt serviceinriktade kollegor och att de tog så väl hand om er. På sommaren förvandlas vi till Barnens Hotell och försöker göra vistelsen extra minnesvärd för de små, att läsa sådant här om hur mycket det uppskattas gör verkligen att vi får mersmak. Stort tack för att ni lät oss få veta hur bra ni upplevde det! Varmt välkomna tillbaka till oss och Göteborg!

Anmeldt 23. juli 2017

Romslig hotell plassert i et rolig område. Kort vei til sentrum via båt med avgang rett ved hotellet. Fine forhold for en gåtur og treningsøkt på koselige veier langs kanalen. Hjelpsomt personal bidro til en hyggelig besøk i Gøteborg.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Cato S
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2017

Vad kul att höra att ni uppskattade både våra rymliga hotellrum, vårt lugna läge precis vid vattnet och mina fantastiskt hjälpsamma kollegor. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi tilbragte to netter her i forbindelse med Gothia cup. Hotellet var fullt, men man merket ikke det annet enn ved frokost. Rommet var stort og fint, lå i 7.etg og hadde flott utsikt. Til frokost var det godt utvalg. Treningsrommet hadde vi nok forventet var litt større, men vi fikk nå trent litt. Vi hadde et par små utfordringer, men dette ryddet personalet opp i umiddelbart. Veldig bra. Lå veldig greit til utenfor sentrum, men med båt og buss inn til sentrum hele tiden var ikke det noe problem.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, 2014Eva

Visst är Gothia Cup fantastiskt! Myllrande folkliv överallt, glada ungdomar från olika ställen i världen som möts för att spela fotboll. Vi är glada att ni valde att spendera er vistelse i samband med Gothia Cup hos just oss. Extra glada är vi förstås för att ni hade det bra och uppskattade både vår härliga utsikt över vattnet och frukostbuffén med allt från både färsk frukt till bacon. Varmt välkoman tillbaka, oavsett om det är i samband med Gothia Cup eller inte.