“Hyggelig opphold på Quality 11, Gøteborg”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Nr. 11 av 65 hoteller i Göteborg
Anmeldt 2 oktober 2017

Vi bodde i en stor og behagelig suite i 7 etg. Her var det god plass å samles før og etter middag for hele familien. Fra rommet var det fantastisk utsikt. Balkong rundt hele suiten.
Vi var i Gøteborg i anledning vårt gullbryllup og fikk i den anledning hyggelig hilsen fra hotellet.

• Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, Inger J
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 oktober 2017

Vi är så glada över att ha fått vara en del av ert lyckade guldbröllopsfirande! Vi önskar er många fina år tillsammans även framöver och varmt välkomna tillbaka till oss.

Anmeldt 1 oktober 2017

Lekkert stort rom i 7. etg
Kjempegod seng, vi forsov oss nesten til frokost
Veldig dyktig personale på hotellet
Frokosten var meget god.
Restauranten i 6.etg serverte veldig god mat og drikke i år også
Vi kommer tilbake, så deilig var vårt opphold her

• Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, Jorann Elisabet... G

Att ni vill komma tillbaka är det allra finaste omdöme vi kan få, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger i utkanten av Gøteborg, ca 20 min inn til sentrum med bil eller båt. Hotellet var litt utrivelig og trenger oppussing, store mørke arealer/ganger og mye jern konstruksjoner da dette er et gammelt verft.

Opphold: juni 2017, reiste med venner
Takk, familienaass
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11 august 2017

Du har helt rätt i att när hotellet byggdes så gjorde arkitekterna sitt bästa för att bevara så mycket som möjligt från den gamla varvstiden då enorma dieselmotorer byggdes på den plats där vi nu befinner oss. Vi gillar den lite speciella stilen i våra allmänna utrymmen, men det är såklart en smaksak. Vårt vattennära läge har inte bara varit en fördel historiskt utan även idag har vi nytta av det, precis som du skriver är det en fantastisk möjlighet att kunna ta båten precis utanför hotellet rakt in till centrum, det är vi mycket glada för. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 30 juli 2017 via mobile enheter

Fra vi gikk inn dørene på dette hotellet følte vi oss velkomne og ivaretatt. Et fantastisk personal som var imøtekommende, smilende og med en serviceinnstilling vi knapt har sett maken til.

Ved innsjekk fikk barna hver sin pakke med tegnesaker, det er et stort lekeområde med en egen stor kinosal som viser barnefilmer fra 7:30 om morgenen og gratis iskremmaskin. Også spisesalen har eget barneområde med egen barnebuffet- noe foreldre med barn som er barn setter stor pris på, for her blir takhøyden større enn hva man gjerne kjenner på i en "voksen" matsal. Stort pluss for både sunne og litt mer "usunne" valg av mat til barna (både fersk frukt og rene pålegg, men også krem til kakao og nugatti), slik at barna fikk mulighet til litt av hvert på tallerkenen sin.

Buffeten i matsalen hvor vi foreldrene forsynte oss var også veldig bra, med noe for enhver smak. Her var det både varme og kalde alternativ, ulike frokostblandinger og meieriprodukt, samt ferskpresset juice og oppskåret frukt.

Værelset var romslig, vi hadde en dobbelseng samt ekstra seng. Også badet var av god størrelse med stor dusj. Eneste minus var at det ikke var kjøleskap på værelset (greit når man reiser med barn), ei heller vannkoker. Også minus for dårlig sikring av vinduet ut mot gaten. Men det blir flisespikkeri i det store og det hele. Stort pluss for at værelsedøren er tung å få opp, slik at nysgjerrige småbarn ikke får den opp alene selv om de knekker koden på å låse opp døren.

En flott hotellopplevelse, og vi overnatter her neste gang vi skal til Gøteborg.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
1  Takk, JennyCecilie
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 august 2017

Det är otroligt kul att läsa om er upplevelse! Jag är så glad att ni uppskattade mina fantastiskt serviceinriktade kollegor och att de tog så väl hand om er. På sommaren förvandlas vi till Barnens Hotell och försöker göra vistelsen extra minnesvärd för de små, att läsa sådant här om hur mycket det uppskattas gör verkligen att vi får mersmak. Stort tack för att ni lät oss få veta hur bra ni upplevde det! Varmt välkomna tillbaka till oss och Göteborg!

Anmeldt 23 juli 2017

Romslig hotell plassert i et rolig område. Kort vei til sentrum via båt med avgang rett ved hotellet. Fine forhold for en gåtur og treningsøkt på koselige veier langs kanalen. Hjelpsomt personal bidro til en hyggelig besøk i Gøteborg.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Cato S
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 juli 2017

Vad kul att höra att ni uppskattade både våra rymliga hotellrum, vårt lugna läge precis vid vattnet och mina fantastiskt hjälpsamma kollegor. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Göteborg hotellene
1,8 km unna
Hotel Riverton
Nr. 19 av 65 i Göteborg
762 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

Adresse: Maskingatan 11, Göteborg 417 64, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhet: Sverige > Vestkysten > Vastra Gotaland County > Göteborg
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.3 familiehotell i Göteborg
Nr.10 luksushotell i Göteborg
Nr.12 romantisk hotell i Göteborg
Nr.13 forretningshotell i Göteborg
Prisnivå: kr 928 - kr 1 707 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen 4*
Antall rom: 259
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Quality Hotel Gothenburg
Quality Inn Gothenburg

Er dette din oppføring på TripAdvisor?